Gå til innhold

Bmw e34 520i


Cihad1985
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Flott bil du har,hva er prisen du tenker for den?

ved regnt salg tenkte jeg rundt 75-80 men det er vinter så si 65-70 da! litt av årsaken til at jeg selger er oxo at dama har oppkjøring neste fredag så vil jeg ikke slippe hun til bak rattet på babyen og det er snart vinter å bilen har aldri vært vinter kjørt så er lissom ikke noe bil hun for brukt nå uannsett! men gi meg et bud samt bytte så for vi se da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble eu godkjent idag med bare pusserblader som var den eneste feilen,senkesettet ble godkjent idag.Kontrolloren var litt imponert over hvor bra bilen var.hvilken pris hadde du tenkt for bilen min?

Lurer også på om hvordan er det med godkjenning av din bil siden den er jo 320 men har 328 motor?jeg er litt skeptisk der for jeg liker alt som er lovlig (alle gjør jo det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble eu godkjent idag med bare pusserblader som var den eneste feilen,senkesettet ble godkjent idag.Kontrolloren var litt imponert over hvor bra bilen var.hvilken pris hadde du tenkt for bilen min?

Lurer også på om hvordan er det med godkjenning av din bil siden den er jo 320 men har 328 motor?jeg er litt skeptisk der for jeg liker alt som er lovlig (alle gjør jo det:))

ja bilen er ikke godkjent med motor nei det er sant!!! å ja de fleste liker at alt er lovlig! men jeg hadde regnet med rundt 20-25k for din bil og ca 40 k i mellom kan kansje gå litt ned men jeg veit at dette er en bil jeg kan selge til sommeren for tett under 100k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det mulig å få det godkjent?hvilken modell er den bilen ?eventuelt hva står på km telleren?noe feil eller negative ting?

ja jeg har pratet med biltilsynet og de sa det ikke var noe problem må ha papirer fra en 528 fra 1998 eller nyere så må du på bmw å få motor spec om alt fra en M50B20 og fra en M52TUB28 så er det bare å ture inn på biltilsynet å godkjenne det! negativt = avbalansering av hjul, etter senk har det ikke blitt tatt 4 hjulskontroll , begynner å bli litt dårlig clutch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...