Cihad1985 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Over 25000-,ellers blir den beholdt.mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 pris ? +1 over 25000 skal vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Men du noterer bud på 17k Jaja Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Men du noterer bud på 17k Jaja Lykke til med salg det er bare notert da men ikke solgt ,det er jo hans feil da jeg sier at 15 k er lite så gir han bud på 17k:)takker ,mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hvordan går det med salget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 bra bilen skal inn på eu imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 er du intresert i å bytte til en dyrere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 kan være av interesse bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 kan være av interesse bilder? nye dekk forran og bak 19' !! bilen er en 328 som er regga som 320 bilen har M 3.2 bakstilling samt M3 3L girkasse +++ masse annet gøy ! bil er eu ok fram til 2013 og års betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Flott bil du har,hva er prisen du tenker for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Flott bil du har,hva er prisen du tenker for den? ved regnt salg tenkte jeg rundt 75-80 men det er vinter så si 65-70 da! litt av årsaken til at jeg selger er oxo at dama har oppkjøring neste fredag så vil jeg ikke slippe hun til bak rattet på babyen og det er snart vinter å bilen har aldri vært vinter kjørt så er lissom ikke noe bil hun for brukt nå uannsett! men gi meg et bud samt bytte så for vi se da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Bilen ble eu godkjent idag med bare pusserblader som var den eneste feilen,senkesettet ble godkjent idag.Kontrolloren var litt imponert over hvor bra bilen var.hvilken pris hadde du tenkt for bilen min? Lurer også på om hvordan er det med godkjenning av din bil siden den er jo 320 men har 328 motor?jeg er litt skeptisk der for jeg liker alt som er lovlig (alle gjør jo det:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Bilen ble eu godkjent idag med bare pusserblader som var den eneste feilen,senkesettet ble godkjent idag.Kontrolloren var litt imponert over hvor bra bilen var.hvilken pris hadde du tenkt for bilen min?Lurer også på om hvordan er det med godkjenning av din bil siden den er jo 320 men har 328 motor?jeg er litt skeptisk der for jeg liker alt som er lovlig (alle gjør jo det:)) ja bilen er ikke godkjent med motor nei det er sant!!! å ja de fleste liker at alt er lovlig! men jeg hadde regnet med rundt 20-25k for din bil og ca 40 k i mellom kan kansje gå litt ned men jeg veit at dette er en bil jeg kan selge til sommeren for tett under 100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 men er det mulig å få det godkjent?hvilken modell er den bilen ?eventuelt hva står på km telleren?noe feil eller negative ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 men er det mulig å få det godkjent?hvilken modell er den bilen ?eventuelt hva står på km telleren?noe feil eller negative ting? ja jeg har pratet med biltilsynet og de sa det ikke var noe problem må ha papirer fra en 528 fra 1998 eller nyere så må du på bmw å få motor spec om alt fra en M50B20 og fra en M52TUB28 så er det bare å ture inn på biltilsynet å godkjenne det! negativt = avbalansering av hjul, etter senk har det ikke blitt tatt 4 hjulskontroll , begynner å bli litt dårlig clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå