Cihad1985 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Tatt nylig 4 hjulskontroll dritten vil ikke ta det igjen :)men clutch er ingen lite kostnad og det med avbalansering kan være noe annet å ,for hadde det samme symptomene ,endte med å bytte endel foringer .brukte nesten 20000-,kr på bilen min siste året .Sorry hvis jeg plager med deg så mye spørsmål men jeg ble lurt et par ganger vil ikke oppleve det samme igjen.Men bilen din er fin og den bør jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 clutch fra ebay ca 2000 kr det andre kan jeg ta meg av evt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 tittet litt på ebay nå ser at clutch kommer nok på 3200 kr og ikke 2000 kr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Okay det er bra må vel se på bilen og du på min ,så avtalerr vi eventuelt alt annetFor det første må jeg søke om lån på 40000-,jeg skal gi deg beskjed imorgen:)Dama maser pga sitter på skjermen istedenfor å være sammen med henne.Du vet damer:)Mvh.snx imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Okay det er bra må vel se på bilen og du på min ,så avtalerr vi eventuelt alt annetFor det første må jeg søke om lån på 40000-,jeg skal gi deg beskjed imorgen:)Dama maser pga sitter på skjermen istedenfor å være sammen med henne.Du vet damer:)Mvh.snx imorgen hehe ja ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå