NA Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Har er supersport effektanlegg til salgs. Kun brukt noen måneder på en sedan og er vel ikke noe forskjell på sedan og cab såvidt jeg kan se. Er med dobble rette endestusser.
rel0ad Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 har du bilde? kan du bekrefte at det passer på e36cab, 318i? Hva bil tenkte du å bruke det på?
NA Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Kan ordne bilde av det. Som sagt er det brukt på en 97mod 318i sedan i noen måneder. Regner med at bilen din har en M43 motor ettersom det er 95 mod? Send meg evnt. reg.nr. på PM så skal jeg sjekke at det passer. Dette består da av røret etter catalysator og bakre lyddemper.
rel0ad Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 ok, sender deg reg, hva er ny pris på dette da? rustfritt det her?
NA Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Det er ikke rustfritt, nypris er rundt 4000kr mener jeg å huske. Skal få ordnet bilder i morgen hvis jeg skal på verkstedet da. Og ser ut til at eksos på M43 motor er det samme uansett type E-36 kaross.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå