Rudiiz Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Vet noen om denne; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-2000- ... 701wt_1165 Passer i en BMW E46, 1999 model 318i ? Og evt om den ikke gjør, hvor finner jeg en som gjør? Det står nå en kasett spiller der, så vil gjerne bytte for ikke så altfor mye penge bruk. Jeg har også sett en slik; Burde jeg ha det istede eller vil ikke det passe i bilen min? Og en ting til, siden jeg tenkte at jeg ikke skulle lage enda en tråd.. Girkula, er den vanskelig å fest? Den jeg har er nemlig løs så om jeg girer uten å passe på det så føler den med opp. Noen løsning? Trenger også forsåvidt Angel Eyes også Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudiiz Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudiiz Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Om jeg kjøper en ny CD spiller som er orginal BMW, må jeg da til med masse koder og BMW må ordne dette ? Eller er det plug and play ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudiiz Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Topp Trenger litt hjelp.. Må få ut den kassett spilleren jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Kjøp deg evnt dynavin sin, så slipper du alt det styret med moduler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudiiz Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Kjøp deg evnt dynavin sin, så slipper du alt det styret med moduler osv.. Takk for svar ! Kan du linke ? Og hva er evt pris ? Edit; Hva med moduler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 F.eks. http://viewitem.eim.ebay.no/REFURBISHED ... 59898/item Med den så slipper du alle modulene man må ha for at ting skal funke, da denne har innebygget det meste. Mener også gsbildeler kan selge noe ala Dynavin sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå