Bruckiania Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg har et komplett skinn-interiør til E34 Touring til salgs. Interiøret er fra en såkalt utvidet skinnpakke, og består av to stykk M5 elektriske skinnstoler, ratt, dørtrekk foran/bak, og baksete. Interiøret er i meget god stand, lite riper, baksetene ser nærmest ikke ut som at de har vært sittet i. Skinnet er ikke gnidd inn for å få det til å se bedre ut enn det er, så med litt stell kan skinnet se enda en del bedre ut enn det nå gjør. Den eneste "skaden" jeg har funnet på interiøret er et lite hull på kanten av den ene puten som skal stå inn mot stolryggen i baksetet, men dette vil være lite synlig når det er montert i bil. -Skinn-rattet er med air-bag. -Dørtrekkene bak har rull gardin. -Førerstol har minnefunksjon. Denne funksjonen var ikke helt på nett, men kan nok fungere igjen. Interiøret befinner seg i Moss. Pris: 7000,- Om en er interessert, ring (ikke SMS) på 922 33 281, eller PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg gunner bare på med en del flere bilder jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Nå begynner det kanskje å bli lit overkill med bilder her men ... Siden jeg tatt disse bildene kan jeg like godt laste dem opp tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 På bildet over her ser man det lille hullet jeg snakka om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hei, dette interiøret er fortsatt til salgs. Bare å ringe, eller sende PM. Forresten, ser dere andre bildene, eller? For det gjør ikke jeg for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ting kan tyde på at det for tiden er noe gale med bildeopplastingstjenesten her på forumet. Så inntil feilen blir utbedret, eller jeg finner en alternativ måte å laste opp bildene på, er det bare å ta kontakt på PM, så sender jeg villig bilder på e-mail, eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 hvor befinner dette seg i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenteik Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 fortsatt te salgs? pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 hvor befinner dette seg i landet? Jo det befinner seg i Moss kommune. Beklager det veldig sene svaret, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Selge bare rattet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruckiania Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg ønsker i utgangspunktet å selge samlet. Men om det blir aktuelt å dele opp kan jeg ta kontakt med deg på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Deler du opp tar jeg stolene forran... Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå