Pidi Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Hei Problemene gjelder en E36 316i 98mod Har i det siste hatt problemer med at interiøret i døren på sjåfør siden alltid spretter 3cm ut av festene vær gong jeg lukker døren. Noen som vet hvordan man "åpner" / tar av hele interiøret uten å ødelegge noe? Samtidig detter ut dekslet rundt døråpneren på sjåfør siden men går ut i fra dette er et problem som er knyttet til interiøret som detter ut. Og til sist, noen som vet hvordan man åpner "Dashbordet" slik at man har tilgang til å skifte lyspærer til speedometeret?
Uvdøling Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 på coupe er det vertfall to skruer bak håndtaket på innsiden, så er resten klips. bare og dra litt forsiktig ut
Tronstad Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 bak "håndtaket" du holder i når du lukker opp / igjen døra er det to svarte plast deksler om jeg kan kalle det det, disse vipper du ut, bak der er det to torx skruer, t15 eller noe om jeg ikke husker feil. skru ut disse, så er det bare dra det forsiktig rett ut nede, så må du gjøre det samme oppe, men her må du være forsiktig så du ikke knekker den ene lista som dørtrekket er limt i, (disse knekker nesten uansett) har ikke så mye og si da det bare er og lime den på igjen, veldig enkelt i grunn, så er det bare og bytte klips til krampa tar det, koster typ 2 kr på koed stykke.
Pidi Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Takker for all hjelp! Skal ta en titt på dette i morgen!
KrHeLl Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Og til sist, noen som vet hvordan man åpner "Dashbordet" slik at man har tilgang til å skifte lyspærer til speedometeret? Speedometeret er festet i to stk torx i toppen av spedo. For å lettere få ut spedo anbefaler jeg å skru ut lysbryteren til hovedlyset (en skrue på undersiden), så kan du ta inn hånda å dytte ut spedo bakfra.
Pidi Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Og til sist, noen som vet hvordan man åpner "Dashbordet" slik at man har tilgang til å skifte lyspærer til speedometeret? Speedometeret er festet i to stk torx i toppen av spedo. For å lettere få ut spedo anbefaler jeg å skru ut lysbryteren til hovedlyset (en skrue på undersiden), så kan du ta inn hånda å dytte ut spedo bakfra. Kjempe! Dette skal prøves
Tronstad Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 trenger bare skru ut de to torx skruene speedon er festet med oppe, og så tar du ett flattjern og presser pent i mellom oppe, så er det bare dra det rett ut lettere og komme til om du tar av rattet forøvrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå