fanqua Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 morn! Jeg kjøpt et brukt instrumentpanel til min e36 da displayet på den gamle levde sitt eget liv. Hva må jeg gjør for å få km standen "på det rene" da det nye viser 185 000 og bilen har gått 225 000? Takk
kenna9k Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 dra det rundt motsatt vei.. holder til på lillehammer! kan sikkert hjelpe deg
kenna9k Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 herregud... jeg som tenkte HELT feil nei da vet ikke jeg
Eivinos Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 får kjøpt utstyr til og gjøre dette med.. eller så ville jeg hørt med et verksted!
fanqua Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Bmw verkstede kunne ikke gjøre det, da måtte jeg kjøpe kliss nytt av dem... 7000kr for nytt >< Men tenkt mer på går det ann å få stempla forskjellen i vognkortet eller noe lignende? men takk for hjelpa lell
hao Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Bare skift du. Mener km stand kommer til å vise slik som før så lenge du ikke bytter hjerne samtidig.
fanqua Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 har skifta men det er ikke noen måte å få samma km stand, utenom å kjøpe kliss nytt av bmw...
Hauso Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 skulle hatt med ecu'en som nye speedo kommer fra da! Mener det hadde funka da:)
fanqua Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 ecu'en er nok looong gone... men da skiter jeg i det, bare notere km standen så evt neste eier får vite det Men takk for hjelpa!
aigin Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 skulle hatt med ecu'en som nye speedo kommer fra da! Mener det hadde funka da:) Feil, KI ha egen Chip til km, hjelpe ikke bytte ECU.. La det være sånn, ser bedre ut med lavere km.. På sånne gamle biler så er ikke km noe viktig uansett!
Stephan.s Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... citors.htm E34 har en slik "code-plug" du kan ta fra det gamle instrumetet over i det nye. Km stand er lagret her, sammen med chassinr og div. Kan hende det er en slik på e36 og?
aigin Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 På E36 så inneholder ikke den Coding chipen data for Km ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå