Gå til innhold

M3 Vader baksete med div.

vegarde
 Share

Anbefalte innlegg

Har Vader baksete i svartskinn,Sidebekledning(skinn) og midtkonsoll(skinn) tilsalgs grunnet at jeg måtte kjøpe komplett pakke fra SSperformance, å dette passet ikke i Cab'en min så derfor selges.

Alt er sånn noen runde strøkent som jeg har sett iallfall, bilder kommer.

Tenkte pris 4000,- evnt. kom med bud

Har også Rødt skinninteriør og Rød/svarte sidebekledninger til cab(e36) Hvor Forstolene er veldig sprukket men kan trekkes om

Kom med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Øyvind er meg du leverte den til. Bilen har jo fungert sånnsett men har vært litt uheldig, har hatt mye feil på den ting ryker som sjelden er feil på andre biler. Men er jo ikke mere å forvente når bilen har passert over 200.000.km. Pengan får sirkulert iallefall :)

nd3ki8.jpg

Kjenner du den igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ja det blir alltids noe å bruke pengene på når en har eldre bil, samme her i gården det :)

Kjenner igjen bilen ja, mista lappen i bilen der jeg på tur hjem fra Våler. Nedcabbet og kjempevær og testa kickdown på et strekke ned me Atna.. det kosta meg 9 tusen og 3 mnd uten lappen gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det men kan jo være uheldig med nyere biler også,Men sånn sett så er ikke motoren åpnet utenom toppdekselpakning bytte da og automatkassen er den samme så ikke de alvorlige feilene. Men er jo mekaniker selv så skrur alt selv hvis det skulle være noe, dyrt hvis man måtte vært avhengig av verksted til alt.

Aha du mistet lappen i den bilen å, jeg mistet lappen 6dager etter jeg hentet den på Værnes uflaks første solskinnsværet nedcabbet å sånn gikk det. Ble 6måneder uten førerkort å en stor bot på 5 sifra beløp :)

Så fort gjort med den bilen, Må liksom trø kickdown hver gang for å få den til å reagere er alt eller ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20uz4o4.jpg

Er lenge siden setene er vasket derfor ser dem ikke helt bra ut på bilde, Hopper på krykker selv så litt vanskelig å styre for mye med dem forøyblikket. Men er ingen hull eller noe sånt bare skitten. Skulle vært rengjort og smurt opp igjen med skinnpleiemiddel da blir det bra.

Flere bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...