Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, akkuratt plukket en 525tdsa i deler, så viss noen trenger noe så si i fra:) motor og gir har gått 186 tusen, girkassen skal jeg ha selv:) masse utstyr. som, orginale bmw telefon, aircondison osv osv:)

kan også treffes på telefonen til stort sett alle døgnes tider:)

92464585

Mvh Fredrik Berge

Skrevet

Lå det ikke bruksanvisning osv bak i gulvet på bilen da? Har kortholderen ett eller annet sted. :)

P

PS:Sjekk om han fortsatt er int i deler Fredrik

Hei! Selger du den sorte map-sensoren på venstre dempertårn (når du sitter inni bilen)? (den det går inpå en vakumslange og en kontakt på!)

Skal være til en TDS 95 modell!

Mvh Olav Mork.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=27859

kårekloak

Skrevet

Hei F B

Har du plukket ut spilleren? Mulig jeg trenger noe elektrisk også. Har ikke vifte lenger? Må bare finne ut hvilken del som har streika(Comfortrelee?). Skulle du bruke hendelen fra CC?

P

Skrevet

spillern har jeg tatt ut:) cc armen står i men den skal jeg ta ut snart:) vitfra og det tenkte jeg og bruke når jeg bruke på et prosjekt jeg har stående:P

Skrevet

Skal ta ett par bilder av sikringsboksen min i morgen når det blir lyst. Er to releer som bare har blitt borte fra bilen i løpet av den tiden den har stått i Fetsund :( Tror ogsåjeg trenger pinnsvinet (Formotstanden) til vifta. Er det senken fra din eller "Gamle min" du selger??

Er muligens interessert i å kjøpe den senken da min Touring er drithøy framme med orginalfjærer.

Har fortsatt ett strøkent E34 interiør Sort sportsskinn m varme til 8000

Bud på 7500 men det går det ikke for!

Kult at du fikk bilen opp å stå igjen da. Mekkern min har også knekt ei oljepumpe. Skit når sånt skjer!

Skrevet

har du tuv papirene på det senkesettet og eller?:) var egentlig det fra min jeg skulle selge, men trur heller jeg selger det fra din da mitt er nesten helt nytt og helt ok høyde:)

Skrevet

Sitter et chip på baksiden av inst.panelet...selger du det..evt pris..?

Er styresnekka tight og fin..evt pris..?

Er ikke bred front på denne..?

Avtagbart hengerfeste..?

Skrevet
Sitter et chip på baksiden av inst.panelet...selger du det..evt pris..?

Er styresnekka tight og fin..evt pris..?

Er ikke bred front på denne..?

Avtagbart hengerfeste..?

styresnekka kan jeg sjekke, det andre skal jeg ha selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...