gguldal Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Driver og lurer på om jeg skal bestille lykter fra statene. Og lurer derfor på om det lar seg gjøre. Er det noe forskjell på dem? som f.eks http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-03-BM ... 618wt_1026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 ër ganske sikker på at det skal være likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gguldal Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ja, var det jeg også trodde, men alltid greit og høre med andre hva dem tror =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Er vel også kanskje lurt å spørre på det lokale biltilsynet EU merking, lux osv Fristet litt må jeg si Min venstre lykt lekker som en sil når det regner Husker det var mye styr med lyktene på amrisene jeg har hatt som var importbiler P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lykter beregnet for det amerikanske markedet vil ikke være godkjent for bruk i Norge. I USA har de et annet lysbilde enn i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lykter beregnet for det amerikanske markedet vil ikke være godkjent for bruk i Norge.I USA har de et annet lysbilde enn i Norge. interessant. Vet du mere så du kan utdype det litt? Er jo høyre kjøring der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lykter beregnet for det amerikanske markedet vil ikke være godkjent for bruk i Norge.I USA har de et annet lysbilde enn i Norge. interessant. Vet du mere så du kan utdype det litt? Er jo høyre kjøring der også I Norge går lysbildet på skrått opp til høyre mens i USA er lysbildet helt flatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ser de ikke er tilgjengelig i Norge så du må regne med ekstra fraktomkostninger hvis de i det hele tatt er villige til å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå