S:M:G Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hva fant du ut feilte lysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Synd med radiatoren a gitt! Dem sier at det skal hjelpe å knekke noen egg oppi, når det blir varmt så stivner det og tetter lekkasjen! Regner med det er digg å sette på deler som faktisk får bilen til å se ferdig ut!? Eneste som drar ned litt i motorrommet ditt er vel den flassete ikkevanosfordiduhargammalM50 delen... Egg får holde til frokost, ikke i radiatoren Ja, å få deler på plass for siste gang er meget deilig! Den flassete ikkevanosfordijeghargammalM50-lokket skal bli lakkert, bare ikke enda da viktigere ting er høyere på to-do'n Hva fant du ut feilte lysene? Høyre nærlys: sikring, takk til deg som påpekte hvordan jeg fant det ut. Venstre parklys: brukte feil + kabel, fant ut av det tilslutt. Høyre parklys: irring i kontakt mellom ledningsnettet på lykta og bilen. Idag ble det sportsinteriør gitt, mangler fortsatt en fungerende radiator... Blir så LEI av at den ikke blir tett den radiatoren jeg har, lekker fra bunnen av ekspansjonstanken. Har hatt opp og renset godt, byttet til en nyere og bedre tank som gav mindre lekasje men fortsatt.. Håper på å finne ut hva det nyeste Locktight produktet heter som er som sikaflex og tåler varme osv. Update og bilder kommer snart igjen -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Ikke lett å skaffe seg riktig radiator.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Har en radiator fra e34 med m50b25 Er vel samme som e36 raddisen trur jeg, i meget god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Er det ikke noe simring på skruen i bunn på tanken, den blåe, om jeg ikke tar helt feil! Bytta dem? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Har en radiator fra e34 med m50b25 Er vel samme som e36 raddisen trur jeg, i meget god stand! Takk, men ellers takk. E34 radiator er ca 5-6 cm for bred, og E36 radiatoren sitter som et skudd med lite plass på hver side. Er det ikke noe simring på skruen i bunn på tanken, den blåe, om jeg ikke tar helt feil! Bytta dem?Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Det er muligens det, men min lekker fra bunn av tanken. Jeg gikk over simringen der og renset godt. Byttet også tank til en som ikke var overvektig (utsprengt over tid, gamle så ut som en ballong). Men det hjalp ikke stort, det minket mengde vann som lakk men lekker som en sil fortsatt... GBL Bildeler i Hokksund skryter av at de har ALT til BMW, trolig det men de finner ikke _akkurat_ lik radiator som jeg har.. Får se hva de finner til neste gang jeg reiser innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Da var radiator "i orden", GBL Bildeler ville ikke gi meg penger tilbake og fant ikke noe radiator lik den første jeg hadde som passet perfekt. Så nå fikk jeg med meg en en 525/528 radiator for biler med automat og/eller aircondition (radiatoren som er rett under M3 i størrelse mener jeg). Planen er nå: -Blåse i viskose og vifteblad -Elektrisk vifte® : Trenger anbefalinger her, S:M:G foreslo 14" Biltema vifte som passer baksiden. -legge opp kabler til el. vifte® Kom gjerne med tips! Trenger masse tips angående denne "modden" for både hvordan jeg gjør det OG hvilken vifte jeg bør gå for (eventuelt hvor mange). -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Har funnet en 14" vifte på ebay som jeg vurderer å kjøpe to av, en foran og en bak. http://viewitem.eim.ebay.no/UNIVERSAL-14-RADIATOR-ELECTRIC-COOLING-FAN-PUSHPULL/310210593715/item Noen som har erfaringer med slike? Eller andre anbefalinger på enten størrelse eller produsent? -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Noen som har en slik liggende med alle biter på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Har funnet en 14" vifte på ebay som jeg vurderer å kjøpe to av, en foran og en bak.http://viewitem.eim.ebay.no/UNIVERSAL-14-RADIATOR-ELECTRIC-COOLING-FAN-PUSHPULL/310210593715/item Noen som har erfaringer med slike? Eller andre anbefalinger på enten størrelse eller produsent? -BilBruker blir ikke nevneverdig bedre kjøling med en på hver side, velg en size som fyller mest mulig forran der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 blir ikke nevneverdig bedre kjøling med en på hver side, velg en size som fyller mest mulig forran der. Ok, skal teste biltema vifta som er 14" og se hvor mye den fyller. 16" er det største jeg har funnet på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 ikke lenge til nå er kia'en skrota? du må si ifra jeg er flinktil å ødelegge gleder meg til å ha deg med på banetreff og en gang til ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 ikke lenge til nå er kia'en skrota? du må si ifra jeg er flinktil å ødelegge gleder meg til å ha deg med på banetreff og en gang til ringen Nei! Virkelig ikke lenge igjen til skilter og tut-tut bært-bært! Kia'n er ikke skrota, skal skrote den fortest mulig, står bare å støver ned her i Hønefoss. Gleder meg selv til banetreff med deg og Martin, blir jævlig show Ringen blir vell engang også, får bare se hvordan det blir med denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Ikke mye, men kan jo legge ut at det er gjort -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Lurte på hvordan jeg skal feste vifta? både rettning og metode med tanke på festene på den. Alternativ 1 Alternativ 2 Festene på vifta: Denne ser trepolet ut, men er det tempføleren og skal den brukes til el.vifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå