BilBruker Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Litt forskjellige bilder som ikke har blitt lagt ut. Noe nytt, og noe "gammelt" fra en uke eller to tilbake. Kabelene som går imellom ECU til motor og hjerne til automatkasse, noen som vet hva som må gjøres med de? Skal de kobles sammen? Snekra braketter til hjernen, for original plassering av hjerne over hanskerommet. Alt ferdig under teppe Første facelift lykta koblet på, har klippet av og loddet på facelift kontakter. Blir veldig bra! IX BKF lakkert og montert sammen, så satt på plass og koblet til. Facelift kontakt loddet på nivåføleren. Dekselet på torpedovegg er tilpasset og alt av kabler bak festet godt. Var skikkelig knotete arbeid, men ser veldig bra ut! Stabstag også montert. Motorrom snart ferdig, skal sveise på radiatorbraketter idag så den blir festet og koblet på ikveld Bremser foran satt sammen og montert Gulvteppe montert, ikke vasket over enda men skal det! Fæle blåfargen, men men Defa kontakten som skal jumpes, aner ikke hvordan.. Driver å sjekker opp saken, samt leter etter fjernkontroll til DEFA 800 serien. Si ifra hvis noen har en eller to slike å donere! Kom over denne kontakten i touringen jeg fikk rattet/kjørekomputeren fra, skal bruke den ene knappen til å manuelt kunne koble ut ryggesystemet. bryterene fungerte ikke til å starte med, måtte "pusse" de opp ved å åpne de opp og fjerne irring Stemningsbilde
S:M:G Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Kommer seg dette da.Er flere jeg har lest om som har farget teppet. ser ikke så vanskelig ut.
BilBruker Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Kommer seg dette da.Er flere jeg har lest om som har farget teppet. ser ikke så vanskelig ut. Takker, hadde det ikke vært for deg så hadde jeg ikke fått sveiset fast radiatorbrakettene idag De er nå på plass, og tilpassning av radiator slanger, vifte og "viftetunellen" foregås. Tenkte jeg skulle farge om teppet engang, men viktigere ting å foreta seg nå Fikk satt på nytt indre/ytre endeledd foran på venstre side idag, prøvemontert eksosen og funnet ut at eksospotta bak hadde fester som var ca 10cm for langt bak. Må finne på noe lurt her med oppheng. Blir flere bilder og mere updates til uka -BilBruker
BilBruker Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 H1 xenonkit sendt fra chinachina, og denne God Helg!
Steven Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 H1 xenonkit sendt fra chinachina, og denne God Helg! nice men hva er den lcd skjermen for noe?
BilBruker Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 H1 xenonkit sendt fra chinachina, og denne God Helg! nice men hva er den lcd skjermen for noe? Takker! Den LCD skjermen er til OBC'n jeg lager selv til bilen Skal koble opp et system som bruker denne skjermen og viser et brukergrensesnitt. Noen som har fjører bak og dempere m/fjører foran som jeg kan låne til EU godkjenning? Vil godkjenne senkesettet etter jeg har fått skilter på bilen, så jeg kan kjøre rett opp. Edit: blir godkjenning av M50 og senk med engang.
Papperboy Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 har du tüv papirer så skal det ikke være noe problem å godkjenne begge deler..
BilBruker Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 har du tüv papirer så skal det ikke være noe problem å godkjenne begge deler.. Neida, men kjipt om det skulle være masse problemer nå med godkjenning. Skal begynne prosessen idag.
BilBruker Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 har du tüv papirer så skal det ikke være noe problem å godkjenne begge deler.. Neida, men kjipt om det skulle være masse problemer nå med godkjenning. Skal begynne prosessen idag. Da har jeg vært i kontakt med biltilsynet, godkjenningsprosessen er igang Virket som en meget hyggelig kar, som virket veldig medgjørlig når det kom til godkjenning. Det jeg lengter etter er nå BMW's "oppskrift" for motorbytte, hvis noen har denne dokumentasjonen så hadde jeg satte stor pris på det.
BilBruker Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Update: -Lambda koblet opp og montert -Radiator tilpasset og montert -Vannmengdeføler, kabel lagt opp og tilkoblet -Venstre frontlykt montert, loddet om fra preface til facelift stikk. -Pusset ned frontfanger, bakfanger, sideskjørt og skjermer foran. -Grunnet skjermer foran -Byttet indre/ytre styrestag, begge sider. -Fjernet ABS sensorer fra forstilling Noen som vet hvorfor den ene brekkwire'n min ser slik ut? Den er altfor løs, noen som har tips til hvordan jeg fikser det? Flere bilder kommer.. -BilBruker
Papperboy Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 ser nesten ut som den er røket? for der har du strammet mye.. får du strammet mere da?
Steven Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Ang. den brekkwiren så kan den være slitt/blitt for lang, innfestinga til wiren over tanken kan være rusta bort eller den har hoppa av inni trommelen. Men har også sett på flere e30er at det er brukt distanse skiver for å få mutteren lengre ut på gjengepartiet. Kanskje du kunne prøvd me slike?
BilBruker Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 ser nesten ut som den er røket? for der har du strammet mye.. får du strammet mere da? På bildet er den faktisk justert HELT i bunn.. Tror den er strekt, pga den er faktisk festet i bremseskjold bak og virker som den har funksjon fortsatt. Ang. den brekkwiren så kan den være slitt/blitt for lang, innfestinga til wiren over tanken kan være rusta bort eller den har hoppa av inni trommelen. Men har også sett på flere e30er at det er brukt distanse skiver for å få mutteren lengre ut på gjengepartiet. Kanskje du kunne prøvd me slike? Sitter fortsatt fast i trommelen bak, så tror den er strekt. Skal prøve å "space" den ikveld Takker for svar dere Ikveld kommer fetteren min innom og hjelper meg med å bli ferdig, er snart på hjula denne nå. Lakkert ferdig og startklar
BilBruker Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Kjøpt og montert denne oljenivåføleren til bunnpanna, noen som vet hvilket kontaktstykke som passer i den? Gjerne med delenummer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå