BilBruker Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 61311373974 Rele innerbelysning org dette var hinsides dyrt, 1206kr. Takk! Ja det hørtes merkelig ut, skal prøve å spore opp et brukt et. Må da være mange som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 61311373974 Rele innerbelysning org dette var hinsides dyrt, 1206kr. Takk! Ja det hørtes merkelig ut, skal prøve å spore opp et brukt et. Må da være mange som har dette? Finner det nok, skulle ikke være så vanskelig, kan hende jeg har et sånt liggende når jeg tenker meg om. Har vært litt hektisk for meg så jeg har ikke fått sendt noe til deg før på mandag, men gode nyheten er at det blir 6 coiler på deg pluss det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 61311373974 Rele innerbelysning org dette var hinsides dyrt, 1206kr. Takk! Ja det hørtes merkelig ut, skal prøve å spore opp et brukt et. Må da være mange som har dette? Finner det nok, skulle ikke være så vanskelig, kan hende jeg har et sånt liggende når jeg tenker meg om. Har vært litt hektisk for meg så jeg har ikke fått sendt noe til deg før på mandag, men gode nyheten er at det blir 6 coiler på deg pluss det andre. Mulig jeg også har, men får ikke sjekka før etter 3april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Mulig jeg også har, men får ikke sjekka før etter 3april Kjempeflott! Bare å si ifra om du har det liggende, i tilfelle S:M:G ikke har eller noen andre her inne. Ellers, så blir det bildeupdate ikveld (endelig) av lakkering og forarbeid samt andre småting. -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ønsker meg et brukt stabstag bak til E30, donasjon eller å kjøpe hvis noen har noe liggende bak garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Har drevet litt med sparkling, pussing og lakkering. Noen shots: Ble ikke 100% fornøyd med frontfangeren, og iallefall ikke bakfangeren. Men de kan tas av senere og shines opp til 100%. Bakfangeren ble ikke fullt så pen på høyre side som dere kan se, men syntes egentlig bare i sola. I garasjen om kvelden så jeg ikke skavankene. -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Bare jeg som ikke ser bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Bare jeg som ikke ser bildene? Muligens? Hmm, rart.. Jeg ser de jeg? Hva står det der bildene skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ser de jeg! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ser de jeg! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Får håpe alle andre kan se de også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ikke det at jeg er noen lakkekspert i allefall ikke på matt farge, men det som skinner igjennom av sparkel får du vel bort hvis du går over med finfint papir og legger på flere lag. Men hva vet vel jeg? Deler er sendt btw. sporing kommer på pm. må bare sortere ut hvem som skal ha hva av numre, sendt en del pakker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ikke det at jeg er noen lakkekspert i allefall ikke på matt farge, men det som skinner igjennom av sparkel får du vel bort hvis du går over med finfint papir og legger på flere lag.Men hva vet vel jeg? Deler er sendt btw. sporing kommer på pm. må bare sortere ut hvem som skal ha hva av numre, sendt en del pakker i dag. Det er ikke sparkel, men et annet lag med lakk. Merkelig nok så er det slipt GODT over så det er ingen overgang der som ikke er på frontfangeren. Men her syntes det bare så godt, så jeg tror det trengs et lag til med lakk. Pakken er sendt ja? Flott! Da blir det ferdig montert interiør til slutten av uken, og forhåpentlighvis mye på plass innen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Beltespenner ØK, de som sitter på forsetene inn mot girtunellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Beltespenner ØK, de som sitter på forsetene inn mot girtunellen. Har visst det også jeg men som sagt kan ikke gjøre noe med det før 2-3 apri... Edit: kan jo nevne at jeg har en hel 4-dørs som selges i deler. Så hvis du trenger noe mer så har jeg mest sannsynlig det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Beltespenner ØK, de som sitter på forsetene inn mot girtunellen. Har visst det også jeg men som sagt kan ikke gjøre noe med det før 2-3 apri... Edit: kan jo nevne at jeg har en hel 4-dørs som selges i deler. Så hvis du trenger noe mer så har jeg mest sannsynlig det også Hehe, hvis jeg ikke har skaffet innen da så kjøper jeg de gjerne. Må ha det for å få satt inn stolene foran. Send pris på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå