christer1989 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 selger min servopumpe pga har ikke bruk for den til mitt prosjekt. hvar tiltenkt å montere i bagasjerommet på min e30 og kjøre med tannstag fra e36 med servo. Passer hvor du vil egentlig, må bare legge opp en pressa slange fra pumpa til tannstang/snekke, og en retur slange fra tannstang/snekke tilbake til tanken! kåm med bud. selges komplett med tannstag fra e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Du vill vell ikke selge nedre rattakselleddet for seg selv? Om du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1989 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 har ikke til e30 servo aksel da. men har til e36 servo og e30 uten servo. vet ikke om det blir rett jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Nei, det blir feil, må ha fra e30 med servo :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1989 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ræktna næsten me at d hva d du trøngt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Trenger servopumpe til min s38b36.Hvor stammer denne El pumpa fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fres Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Veit du hvor mange bar den gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 800,- pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Prøver igjen jeg, veit du hvor mye trykk den gir? Åssen bil kommer den eventuellt ifra? Jeg må ha sånn pumpe, men må vite hvor mye trykk den gir.. Mvh Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er det pumpe fra astra G gir den 100 Bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå