BimmerBjarne Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hei. Er det noen som har koblet fra startsperre på E34. Denne boksen som sitter under dasjbordet. Boksen er merket med KBA 9540. Jeg er drita lei av å sette tingsen inn til lyset vær gang jeg skal starte bilen. Rundingen i midten blinker rødt. Denne setter man mot den blinkende rundingen. Dette er boksen som styrer startsperringen Innmaten i boksen
BimmerBjarne Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Ledningene som går ut fra kretskortet har alle svart farge.
sealed Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Er denne typen slik at du ikke har noe strøm i instrumentpanelet eller noe hvis du ikke "godkjenner" med denna "pinnen" Eller hindrer den deg bare ifra å starte motor, men alt annet fungerer når du vrir om nøkkelen?
BimmerBjarne Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg får ikke noe strøm i instrumentpanelet før jeg setter "pinnen" inntil lyset.
Bakken92 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Hvis du ser etter så er boksen skjøtet inn mellom lesningene. De har klipt ledningen og skjøtet inn ledninger fra boksen, så hvis du setter dem sammen i opprinelige kontakter så vil det bli bra:) gjorde dette på den ene bilen min tidligere:D
shapa Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 hei, kan du forklare dette litt nærrmere? eller noen andre som har erfaring med dette? har kjøpt en bil med samme boksen, og vil gjerne bli kvitt denne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå