Splint Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Det var på HØY tid at jeg nå fikk tak i en billig bimmer igjen, etter et par forsøk med Audi og Ford blant annet (fysj og føy!). Denne gangen falt valget på en "pent" brukt 520i som har stått i ro det siste året pga. stor mangellapp. Lang historie kort, jeg har nå fått skilter og rett farge på oblatene, og den er nå på veien Som med alle bilene jeg har hatt, er jeg aldri helt fornøyd med stock utseende, så det blir en del småjussing og ebayhandling framover. Har gått så langt å laget meg en liste med snaks som helt sikkert kommer til å ramle i posten etter som tiden flyr. Litt om bilen 1998 modell med ca 240k på telleren. Går veldig fint, tror motor og drivverk har fått mer stell enn karosseriet. Det er tross alt det som er viktig. Den har facelift front hvis jeg ikke tar helt feil. Tror dette kommer av at den en gang tidligere har vært en tur i et autovern. Dumt for forrige eier, men bra for meg, som liker faceliften mye bedre. Fremtidige planer 1. prioritet: - Oljeskift - Oljefilter - Coupefilter x 2 - Luftfilter - Lakkrens - Polermiddel 2. prioritet: - M5 Speil - eBay - M5 Framfanger - eBay - M5 Bakfanger - eBay - Duplex eksos? - Må leite litt her - 7" skjerm (GS skjermen får duge) - 18" sommerlabber (GS kampanjemodell eller M-parallell) - Koppholder foran - eBay - Xenon i grøft - Kaldere xenon i nærlys - Nye baklykter, sotet blink - eBay - Pedalsett - eBay - Girkule - eBay - Alu ringer i dash - eBay - M5 Innstegslister - eBay - Tempsensor - eBay - Svarte nyrer - eBay Grønt = Montert. Blått = Bestilt. Svart = På vent. Dette er ting jeg vil ha, ikke har bestilt. Kommer vel til å hake av for hvert punkt etterhvert som det er bestilt og montert. Ebay linkene er bare for å illustrere hvordan jeg evt. vil ha det. Endringer kommer nok helt sikkert Også helt til slutt, noe jeg vet dere alle liker så godt, et par bilder for å illustrere. Jeg kommer til å arrangere en liten fotoshoot sammen med et par andre bimmereiere jeg kjenner, så flere og bedre bilder vil komme. But until then;
Splint Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Er det noen som har prøvd disse? http://www.bsbildeler.no/?pno=121367 Eller har noe annet å anbefale? Vil ha vekk legosenken som står på nå.. =)
BMWE39turbo Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Til den prisen vil eg anbefale Supersport black evolution, har dette på min, litt stivt men funker fint ellers. Ta en titt på partsandretards.no
Splint Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Takker! Kommer nok til å gå for noe sånt da ja. =) Ellers skal jeg avgårde å hente meg speilreflekskamera i dag. Tenkte å kjøre en dyp lakkrens og voks i morgen for å se om lakken kommer seg litt. Blir en liten fotosession etter det, så stay tuned =)
///Johnsen Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Kjøp 2500 kroners coilovers på www.partsandretards.com ! ganske stive, men får sluppet den braa nedpå og enkelt å stille opp igjen til vintern, og ikke minst billig.. Fikk satt på det settet til min lillebrors e46, funker knall! Kompis har det på golfen sin også, like bra etter et års tid
Splint Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Hm, får prøve meg på noe sånt =) Vil ha det godkjent og da, siden BT har hyppige kontroller rundtom i Bergen/omegn...
Splint Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Kjøpte meg clusterringer på ebay her forleden. Synes det ble et fint løft av den delen av interiøret =) Var forresten noe drit å montere pga. festeanordningen bakpå selve speedometeret. Endte med at rullegardinen gikk, og jeg knakk alle festene. Men pytt, sånt som skjer. Det henger hvertfall fast på alle klipsene rundtom. Og til slutt et lite stemningsbilde... Jeg holder på å lære meg å ta skikkelig bilder med speilreflekskameraet, så bear with me. Det blir vel bedre med tiden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå