NSR Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen som vet hvor det er billigst å bytte frontrute på e36 coupe? Koster vel minst 2000kr bare i egenandel på forsikringa? Noen billigere allternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg betalte 3500 for ny rute og arbeid i bergen på min sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg betalte 3500 for ny rute og arbeid i bergen på min sedan. Med eller uten forsikring? Tror det er noen forsikringsselskap som dekker deler av ruta (2000kr i egenandel?) Men må man ha noe annet enn vanlig ansvar eller evt delkasko da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg gjorde det i forbindelse med eu kontroll og tok det utenom forsikring. Så 3500 totalt for ny frontrute og arbeid med og bytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hvis du har delkasko, kan jeg få ordna bilrute billigere enn 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg betalte 1500 i egenandel for ny rute og viskere, det var da med delkasko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hvis du har delkasko, kan jeg få ordna bilrute billigere enn 2000. Samme hvilket forsikringsselskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg betalte 1500 i egenandel for ny rute og viskere, det var da med delkasko Hvilket forsikringsselskap var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Samme hvilket forsikringsselskap, bare ikke codan. og må ha delkasko eller høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Byttet rute for en uke siden 2000 alt ferdig satt i på forsikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 er jo bare å gå til hvilket som helst bilglassfirma å spørre om en kan få det gjort for 1000.. de tjener godt på det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Kan Ordne det for 500 i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Betalte ikke noe med if. Når jeg hentet bilen sa de at det var så lenge siden sist at jeg hadde opparbeidet meg gratis skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå