amigo Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Heisann. Da dette er min første BMW (530DAT, 99 mod.) vil jeg nok bruke dette forumet til å komme med en del spørsmål. Har allerede fått noen svar hvilket jeg setter stor pris på. Denne gangen lurer jeg på varmeapparatet.(ECC) Når jeg stiller inn gradene til f.eks. 25 blir det fort varmt i bilen, men etter en stund på motorveien begynner det å blåse småkaldt. Vet at dette skal justere seg selv, men det er langt i fra 25 grader i bilen etter 10 min på E6. Hva kan dette komme av ? Alt i alt er jeg storfornøyd med min BMW og det skal nevnes at jeg er tidligere mercedes entusiast. Neste bil blir garantert BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Det er sikkert pga at luften rundt sensoren ikke er helt lik der du er. Er likt på min2001 E39 hvor det kan blåse veldig varmt en stund og så kaldluft. På min kan jeg stille inn hvor mye temperaturen skal variere i senter med en justeringsbryter ved ventilene. Jeg setter den på midten, så unngår jeg at luften der varierer mye. ( tror jeg da i hvert fall ) På E39, sitter sensoren i klimakontrollpanelet. ( en liten radialvifte som snurrer og blåser luften forbi sensoren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amigo Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Takk skal du ha. Er en del og sette seg inn i med ny bil, så jeg er kjempeglad for alle råd og tips jeg kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå