E30 Ole Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Heisann! Har satt en m50b25 i min e30! Det jeg lurer på er hva som skal innpå denne stussen her?? Motoren er fra en 1990 e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Usikker, men er ikke det kjøling til spjledet? Altså en vannslange. I så tilfelle er det bare og gi faen i den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kjølingen er slangene du ser som er under spjeldet. Mulig det er kobling til kullkanister. Aldri vært bort gamletypen spjeld på M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kjølingen er slangene du ser som er under spjeldet. Mulig det er kobling til kullkanister. Aldri vært bort gamletypen spjeld på M50 Ja vist faen! Du har helt rett=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Okai, så da kan jeg bare blende den på en måte?? Noen tips til å få det til å se greit ut a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bare og blende. men hvorfor ikke koble den til der den skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 jeg har da ikke noe kullfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Er det ombygd bil du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå