Gå til innhold

Bmw 535 e28. "BBS RS".. Nye bilder :)

pett03
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
hadde ikkje våre feil å sett mer av den 164´n!! rette stillen der og er det innsprøytning og.. va med og uten på den forlengte b-20´n va ganske stasligt med 3.0l volvo og i 73-74 :) er vel en 73 modell dette i å med den ikkje har dei grusomme fangerene så kom i 74..

164 er dritkult ;) fattern driver å renoverer sin 73mod og har også fått tak på en delebil som jeg tenkte jeg skulle sette sammen igjen på sikt ;) meen, han mangler bensintank.. noen av dere som vet om en fra 73? de kom jo i så mange forskjellige varianter at det er ikke så lett å få tak på den rette? dette er selvfølglig en b30E.. også andre deler er av interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har i kveld tatt litt rust i bagasjerommet, dørken og under frontruten på bilen ! Deilig å kvitte seg med de som var der av rust :) Har hatt ned mellom-akslingen for å bytte opphengsforingen men de ble en hel del mer styr en forventet.. knytte fast ene delen av akslingen av en stolpe og andre delen til hengerfeste på jeepen. men enda opp med at jeg bara sto og spann uten at den ville dele seg.. men etter litt varme og slegge jekk det ! Meen etter en hel del makking med og få ihop ijenn mellom-akslingen (Trangt i spleinsen..) ble jeg DRITT lei å tar resten imårga !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...