Gå til innhold

Bmw 535 e28. "BBS RS".. Nye bilder :)

pett03
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bbs til deg i ålesund. Men de er kun 16" og trenger litt omsorg. Bunnpanen er det verre med desverre.

Har du bilde av bbs'ene ? bredde på felgene ? har ikkje fått tatt bilen på bukk enda å kjika på bunnpanna. men kanskje den kan sveisest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update.

Har byttet bunnpanne på den, men glemte sellfølgelig å ta bilder... typisk meg !

Fekk byttet bunnpannen torsdag forge veke å dagen etter rauk lappen... Ettersom eg kom sidlegs i rundkjøringen med purken imot... kjipt ! Men ikkje nokk med det så fikk eg brev fra biltilsynet idag om visningstime hos dem ! Da blir de ein del skruing frammover.. Men er på sjø nå i litt over 3 uker til :)

IMG_1620.jpg

IMG_1616.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som gjør at di kaller inn biler da? Skamsota ruter pleier jo å virke provosernde da, den var jo litt lav også. :wink:

Hadde det ikkje vert før det var denne bilen eg ble stoppa med når eg mista lappen hadde eg nokk ikkje blitt innkalla til visning ;) di har kjika på bilen flere ganger å eneste di har sagt er fin bil. må la den ver som den er nåda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt rå vogn! Men ikke sote lykter, også må du jo beholde rs-felgene

Flott bil, oh yess... Grattis!

Men personlig så syns jeg at ACS felgene var überfete på den bilen kontra de RS'ene...

Forslag til felger:

IMG_1569.jpg

De foran selvagt.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal vel finst eldre bilder av bilen med 4stk slike felger Petter? Hadde vårte kjekt å sett korleis det såg ut :wink:

Nei ikkje av denne bilen ? Eller har du sett den me 4 stk før ? Han hadde jo ikkje flere en 2 sa han :o tror det hadde blitt en helt ny bil med same hjul bak ja ! isteden før de møkke som står på nå.. Men er jo ingen her som har sanne felger i nerheten heller, så får ikkje prøvt med 4stk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt rå vogn! Men ikke sote lykter, også må du jo beholde rs-felgene

Flott bil, oh yess... Grattis!

Men personlig så syns jeg at ACS felgene var überfete på den bilen kontra de RS'ene...

Forslag til felger:

IMG_1569.jpg

De foran selvagt.

+1

Takker ! :)

vill allerhelst fåtaki bbs igjenn :) Men liker godt ac schnitzer felgene sjøl !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...