Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har bbs til deg i ålesund. Men de er kun 16" og trenger litt omsorg. Bunnpanen er det verre med desverre.

Har du bilde av bbs'ene ? bredde på felgene ? har ikkje fått tatt bilen på bukk enda å kjika på bunnpanna. men kanskje den kan sveisest :)

Skrevet

Liten update.

Har byttet bunnpanne på den, men glemte sellfølgelig å ta bilder... typisk meg !

Fekk byttet bunnpannen torsdag forge veke å dagen etter rauk lappen... Ettersom eg kom sidlegs i rundkjøringen med purken imot... kjipt ! Men ikkje nokk med det så fikk eg brev fra biltilsynet idag om visningstime hos dem ! Da blir de ein del skruing frammover.. Men er på sjø nå i litt over 3 uker til :)

IMG_1620.jpg

IMG_1616.jpg

Skrevet

hva er det som gjør at di kaller inn biler da? Skamsota ruter pleier jo å virke provosernde da, den var jo litt lav også. :wink:

Skrevet
hva er det som gjør at di kaller inn biler da? Skamsota ruter pleier jo å virke provosernde da, den var jo litt lav også. :wink:

Hadde det ikkje vert før det var denne bilen eg ble stoppa med når eg mista lappen hadde eg nokk ikkje blitt innkalla til visning ;) di har kjika på bilen flere ganger å eneste di har sagt er fin bil. må la den ver som den er nåda

Skrevet
helt rå vogn! Men ikke sote lykter, også må du jo beholde rs-felgene

Flott bil, oh yess... Grattis!

Men personlig så syns jeg at ACS felgene var überfete på den bilen kontra de RS'ene...

Forslag til felger:

IMG_1569.jpg

De foran selvagt.

+1

Skrevet
Men det skal vel finst eldre bilder av bilen med 4stk slike felger Petter? Hadde vårte kjekt å sett korleis det såg ut :wink:

Nei ikkje av denne bilen ? Eller har du sett den me 4 stk før ? Han hadde jo ikkje flere en 2 sa han :o tror det hadde blitt en helt ny bil med same hjul bak ja ! isteden før de møkke som står på nå.. Men er jo ingen her som har sanne felger i nerheten heller, så får ikkje prøvt med 4stk :/

Skrevet
helt rå vogn! Men ikke sote lykter, også må du jo beholde rs-felgene

Flott bil, oh yess... Grattis!

Men personlig så syns jeg at ACS felgene var überfete på den bilen kontra de RS'ene...

Forslag til felger:

IMG_1569.jpg

De foran selvagt.

+1

Takker ! :)

vill allerhelst fåtaki bbs igjenn :) Men liker godt ac schnitzer felgene sjøl !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...