325ti Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Har bbs til deg i ålesund. Men de er kun 16" og trenger litt omsorg. Bunnpanen er det verre med desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Har bbs til deg i ålesund. Men de er kun 16" og trenger litt omsorg. Bunnpanen er det verre med desverre. Har du bilde av bbs'ene ? bredde på felgene ? har ikkje fått tatt bilen på bukk enda å kjika på bunnpanna. men kanskje den kan sveisest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Så kjedelig og knærte bunnpanna så fort, lag deg en skliplate hvis du skal ha den lav, morty har jo tatt 7 stykker i år så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har kanskje funnet meg ny nå plate blir lager i vinter ! skal ikkje knuse flere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Blir vell et lite prosjekt denne bilen nå som lappen rauk igår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Æsj da... Det er sånn som man ike vil lese.. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Kjipt da :S men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Æsj da... Det er sånn som man ike vil lese.. Hva skjedde? Kjipt.. Meen er sånn når man har bil som spinner alt for lett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Liten update. Har byttet bunnpanne på den, men glemte sellfølgelig å ta bilder... typisk meg ! Fekk byttet bunnpannen torsdag forge veke å dagen etter rauk lappen... Ettersom eg kom sidlegs i rundkjøringen med purken imot... kjipt ! Men ikkje nokk med det så fikk eg brev fra biltilsynet idag om visningstime hos dem ! Da blir de ein del skruing frammover.. Men er på sjø nå i litt over 3 uker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 hva er det som gjør at di kaller inn biler da? Skamsota ruter pleier jo å virke provosernde da, den var jo litt lav også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 hva er det som gjør at di kaller inn biler da? Skamsota ruter pleier jo å virke provosernde da, den var jo litt lav også. Hadde det ikkje vert før det var denne bilen eg ble stoppa med når eg mista lappen hadde eg nokk ikkje blitt innkalla til visning di har kjika på bilen flere ganger å eneste di har sagt er fin bil. må la den ver som den er nåda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 helt rå vogn! Men ikke sote lykter, også må du jo beholde rs-felgene Flott bil, oh yess... Grattis! Men personlig så syns jeg at ACS felgene var überfete på den bilen kontra de RS'ene... Forslag til felger: De foran selvagt. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Men det skal vel finst eldre bilder av bilen med 4stk slike felger Petter? Hadde vårte kjekt å sett korleis det såg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Men det skal vel finst eldre bilder av bilen med 4stk slike felger Petter? Hadde vårte kjekt å sett korleis det såg ut Nei ikkje av denne bilen ? Eller har du sett den me 4 stk før ? Han hadde jo ikkje flere en 2 sa han tror det hadde blitt en helt ny bil med same hjul bak ja ! isteden før de møkke som står på nå.. Men er jo ingen her som har sanne felger i nerheten heller, så får ikkje prøvt med 4stk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 helt rå vogn! Men ikke sote lykter, også må du jo beholde rs-felgene Flott bil, oh yess... Grattis! Men personlig så syns jeg at ACS felgene var überfete på den bilen kontra de RS'ene... Forslag til felger: De foran selvagt. +1 Takker ! vill allerhelst fåtaki bbs igjenn Men liker godt ac schnitzer felgene sjøl ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå