Gå til innhold

Bmw 535 e28. "BBS RS".. Nye bilder :)

pett03
 Share

Anbefalte innlegg

Überfeit bil dette. Er nok mange som får lyst på en slik bil etter å ha sett denne, meg selv inkludert. =P~

Syns personlig RS felgene passet bedre enn ACS felgene gjør. :) Av alle de hjula denne bilen har hatt opp igjennom, er det de som har sett best ut etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Überfeit bil dette. Er nok mange som får lyst på en slik bil etter å ha sett denne, meg selv inkludert. =P~

Syns personlig RS felgene passet bedre enn ACS felgene gjør. :) Av alle de hjula denne bilen har hatt opp igjennom, er det de som har sett best ut etter min mening.

Takker ! Angrer ikkje på kjøpet for og si det sånn :)

Er nokk BBS RS som skal på bilen når økonomien strekker til :) passer utruli bra til bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Meget pen bil du har skaffet deg. Skulle selv gjerne hatt rødfargen, på egen bil. :)

Er fargen hellrot?

Mvh

Bent

Takker :) Er meget fornøgd med bilen og fargen passer utroli godt !

Er ikkje sikker på fargekoden men kan sjekke den når jeg kommer hjem. Er på sjøen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
hvilken tilstand har denne nå da ?

gikk her i hemne for noen år siden, og i nabokommunen etterpå :)

husker den godt !

Tilsdanden på bilen nå er bra, bare litt foringer og sant som må byttest og noen jallapatenter på elnett.. :)

Vet du noe om tilstanden som var på bilen da ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker den godt !

Tilsdanden på bilen nå er bra, bare litt foringer og sant som må byttest og noen jallapatenter på elnett.. :)

mener å huske at den var pen å se på, men en del rust ? tror også den har hatt noen få kontakter med autovern.. tøft med rød e28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker den godt !

mener å huske at den var pen å se på, men en del rust ? tror også den har hatt noen få kontakter med autovern.. tøft med rød e28!

Ser det har vert sveiset litt rust på den, meen er ikkje så mykje. Er ingen betydninger på bilen nå vertfall at den har ver borti autovern, men vet aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...