pett03 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Ka kom frakta på ?? Blir å bestille meg slike til neste lønning JA! 4 564 + frakt som er? Såg skikkelig feite ut! Frakta kom på 100£ jer bare å bestille ! Er vert det uten tvil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Skal se om jeg ikke får på dekk i nermeste framtid så det blir et heilhetsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Fet har nettopp fått mine lagt ut på golvet også er kjempe fornøyd. Var penere en eg forventet.. tenker og teste en bak på bilen min imorgen men uten hjul då.. bare får og kunne se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Da var felgene komt ! Det tok da 6 dager Må si jeg er meget fornøyd med kjøpet ! Glerder meg syyykt til og få di på bilen Hvor bestilte du de fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hvor bestilte du de fra?? Hvor bestilte du di felgene? Her : http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _24_150_33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk, fant de selv å gitt. Tøffe felger det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Kunne du tatt bilde av felgen fra innside?? Å et bolthull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Kan skruvene på felgene byttes? Eller er de støpte bare til ''pynt''? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Kan skruvene på felgene byttes? Eller er de støpte bare til ''pynt''? Det er fake skruer. så kan ikkje byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Rart ikke alle Replica ikke blir laget med mulighet til bytte av skruer,www.partsandretards.no selger disse med mulighet til å bytte skruer til sort/gull.Greit å ha muligheten Pene felger å ikke noe å si om prisen,hvis alt er lakt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Ja, var derfor jeg lurte Siden de har det hos P&R.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 hva er målet på baksiden av emblemet? jeg handla meg "rs" hos parts and retards med fikk ikke med senterkopper og finner ingen som passer målene :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Har ikke vert innom på en stud ser jeg ! Men kan slenge ut bilder med felgene på bilen snarest mulig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 fyy for en bil pett03 er bare så sykt fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hva skjedde med de ekte RS'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå