pett03 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 De orginale følgte nok ikke med når jeg kjøpte bilen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnadderTeam Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Kjempefin bil blir nokk bra med de nye felgene dine tenker jeg blir bilen å se på gs treffet i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Kjempefin bil blir nokk bra med de nye felgene dine tenker jeg blir bilen å se på gs treffet i sommer da? Hvilken dato er de ? Å hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 2 juni på Bud Flott bil, og felgene der så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Har du ikke fått på felgene enda? eg har fått på mine med 215/40 og 235/40 dekk bilder ligger i tråden er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har du ikke fått på felgene enda? eg har fått på mine med 215/40 og 235/40 dekk bilder ligger i tråden er kjempe fornøyd Nei har ikke fått dekk enda ja ble utroli bra på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Har du ikke fått på felgene enda? eg har fått på mine med 215/40 og 235/40 dekk bilder ligger i tråden er kjempe fornøyd Nei har ikke fått dekk enda ja ble utroli bra på bilen din Ja eg synes det ble veldig bra ut Sku seff vert 18 men får jo ikke det hehe, ellers så gleder eg meg til og se di på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har du ikke fått på felgene enda? eg har fått på mine med 215/40 og 235/40 dekk bilder ligger i tråden er kjempe fornøyd Nei har ikke fått dekk enda ja ble utroli bra på bilen din Ja eg synes det ble veldig bra ut Sku seff vert 18 men får jo ikke det hehe, ellers så gleder eg meg til og se di på din Ja hadde vert bedre med 18" på e34... Gleder meg syykt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Da var dekk bestilt ! litt seint, men økonomien har ikke vert på topp... Men ble 205/40-17" På 8,5" felgene og 235/40-17" på 10" Felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Fikk sovidt byndt å sparkle rundt demper tårna når jeg var hjemme. var ikkje så fint der, så bestemte meg for og bare jør de. Blir og plokka vekk alt som er der (gidder ikke ut med motor) pusse ned begge sider av motor rom og lakke det sopass der ser fint ut i motorrommet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Og alt lednings rot skal fiksest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Flott bil! Ser bra strøken ut utvendig, vil se bilder av interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Takker Er på sjø nå så har ikke noen bilder av interiør nå.. Men kan ordnes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Tenkte ej skulle poste nåken bilde ej tok ta bilen på ccn treffe He vel et par til trur ej, men disse va dei ej hadde so va ferdi etterbehandla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Se der ja ! Flott med litt mer bilder ! Er bare og slenge ut flere om du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå