Gå til innhold

Velholdt E28 selges til entusiast

ingno
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen og velholdt E28 selges!518i, 1985-mod., 234000 km.

I håp om at det finnes entusiaster der ute som vil fortsette å ta vare på mitt smykke av en bil, selger jeg nå min E28. Grunnen til salget er kort fortalt at jeg ville ha en E39, så det har jeg skaffet meg 8)

Litt om bilens historikk: Første eier hadde bilen i 1 år. Eier nummer 2 hadde bilen i 22 år; helt fram til 2008. Han behandlet bilen som om det var hans barn... Blant annet ble ikke bilen vinterkjørt. Jeg har eid bilen i 3 år, og har brukt den tilnærmet daglig, med en årlig kjørelengde på ca 12000 km.

På bildene ser bilen utrolig bra ut, og det er fordi den er det. Høyre forskjerm har vært byttet/lakkert en eller annen gang i bilens historie, og det er selvfølgelig her rusten kommer (se bilder). Ut over dette er bilen nettopp EU-godkjent. Skiftet clutch i vinter. Bruker ikke olje eller vann. Har siden tidenes morgen vært kjørt på bly-bensin, og når dette ikke lengre var tilgjengelig har det vært brukt blyerstatning. Jeg har altså forsøkt å videreføre den gode arven fra forrige eier når det gjelder omsorg og god behandling av bilen.

Bilen har motorvarmer og kupevarmer. Originale alufelger på sommerdekkene medfølger (se bilde). Ellers er både sommer- og vinterdekkene i god stand.

Jeg vet at dette er en bil som vil gi glede for den rette kjøperen i årevis, og selger den derfor ikke til spottpris. Høystbydende over 20.000,-. Bilen står på Evenes, 5 km unna Harstad/Narvik lufthavn, Evenes, dvs meget sentralt for de fleste som bor nært en flyplass.

Velkommen til en god handel!

0b3n6ukdabtdjraeq5n0.jpg

t6w1ro8cs276i8m98kag.jpg

w94iw2i5t8kzz5ky7i16.jpg

qk98s2g67dw8st2kh0rg.jpg

fg2ch2o6ygxttu933s52.jpg

pst0h6uclm77m85g9peo.jpg

dia5notymnbfutapeu7y.jpg

mk9fvbzk50y6l1kkmmhv.jpg

86ennhzvxc56kok8as7n.jpg

t6sxoesnbjyu86iwt28z.jpg

u97njkvcmjvmbg8o3m5o.jpg

vy1zuptdf1awt5kle6ws.jpg

wnszuyt2f8a3rv87vzu9.jpg

o3xjnkk527auu15ul1t9.jpg

0n2rjlk0izoue9clc15c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...