kevine30 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 hei. da ble e60 simply clean bytta i denne 330i coupe 2002 model. utstyr: * M-teck bil * Alcantar interiør *elektriske seter med memory. *elektriske gardiner * varme i seter *infelbare speil * svart tak trekk og soltak. * mittarmlen * ryggesensor det som er gjort med den da jeg kjøpte den: * M3 lambospeil * e39 M5 felger * bilstein b12 senk * sorte blinkers fram. Motor: *ess programvarer *grenrør, race kat, eismann endestuss = groom lyd * 250++ - HK sa ess tuning sånn cirka! * KN filter Planer til 2012 sesongen: *andre felger kom med tips folkens? *coilovers * csl carbon bagasjeluke *M3 fram fanger eller bare carbonleppe på M-teck fangeren? hva trur dere? *sote ruter *VELDIG lyst på compressor til neste år, tiden får vise til neste år * 188 lsd sperre 60%. Ting jeg har gjort med bilen: * Gule lykter fram * Andre baklykter * Alphine cd spiller * bestilt alcantar gir-mansjett håndbrekk mansjett med M-teck mønster kom med tips folkens! ? OBS dårlige bilde pga tatt med mobil da jeg hentet bilen! kommer bedre når det blir vær til å ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Grom! Skal bli spennende å følge med her mtp. E60'n du hadde. Jeg regner med- og håper at denne blir i samme bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Gleder meg til å se hvordan denne bilen blir ! Du har ikke vurdert å gjøre noe mer uvanlig en m-tech da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Grom! Skal bli spennende å følge med her mtp. E60'n du hadde. Jeg regner med- og håper at denne blir i samme bane takker skal bli litt i samme stilen ja men skal kunne å bruke den å da var godt å få tak i noe som går godt å med manuel ikke minst men kommer til å savne e60 å ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Spent på lyden osv. Lyst til å gjøre noe med eksos selv Får følge med her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Gleder meg til å se hvordan denne bilen blir ! Du har ikke vurdert å gjøre noe mer uvanlig en m-tech da? har lyst til det ja, men er usikker på hva jeg skal gjøre! tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Spent på lyden osv. Lyst til å gjøre noe med eksos selv Får følge med her da Annbefaler grenrør race kat å eismann anlegg er bare heilt PERVERS lyden! skal prøve å få filme den en dag! filma inni ein tunnel i helga, men mobilen klarte ikke å ta opp lyden bare vrenkte seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Men byttet eksosrør mellom kat og bakpotte eller? Hvilket grenrør og hvilken kat? Tenkt litt på det eksosanlegget Schmiedmann produserer selv. Tror det koster noe rundt 12000 for grenrør, kat og rør uten bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Grattis, da ble d bil ja M3-front hadde jo vært kjekt og ha.. Har du og bytte i Teste gul folie på langlys og park? Ellers: Fjern lyktesenkerne, Rotiform-hjul go skamsenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Grattis, da ble d bil ja M3-front hadde jo vært kjekt og ha.. Har du og bytte i Teste gul folie på langlys og park? Ellers: Fjern lyktesenkerne, Rotiform-hjul go skamsenk Takker for det jørgen mest lyst på M3 front ja synst den var OK med lyktesenkerne jeg Gul lyktefilm har jeg også tenkt på, men er usikker på om det blir fint! Pga at jeg har mørk-blå bil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 oi fin bil! tror jeg og så på denne bilen litt tidligere;) er spennt på hvordan lyden er! jeg og må få skaffet meg eksos, har tenkt litt på denne http://www.insideperformance.de/onlines ... cts_id/109 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Men byttet eksosrør mellom kat og bakpotte eller? Hvilket grenrør og hvilken kat? Tenkt litt på det eksosanlegget Schmiedmann produserer selv. Tror det koster noe rundt 12000 for grenrør, kat og rør uten bakpotte. Så ut som det var 2,5 toms rør som var heile veien med racekat på hvert rør pluss eissman endestus! Veit ikke heilt hvilkrn type grenrør det er på den, har ikke sjekka det enda :)12000kr for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 nånn som har samma probleme som meg? går ikke ant å legge ut bilder! kommer bare dette : dette webområdet kan ikke vises i internet explorer!! der jeg skal velge bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Bildeserveren er nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Du kan laste opp bilder med photobucket, imageshack eller flickr ved å bruke link og tags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå