320touring Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Har nå endelig kjøpt meg bil, BMW 320 touring, med så og si strøkent skinninteriør Jeg har vel ikke så aalt for store planene med bilen, men har montert sotede baklykter og satt på gul lyktefilm foran, så blir det senking i løpet av vinteren! Satser også på soting av ruter, og frontleppe! Så jeg lurer på noen tips, og respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Pen bil ville ikke hatt så sotede baklykter, men hver sin smak. Skikkelig skilla på å slædde nrskilt ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320touring Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hehe, går sånn når man er stressa å skal bruke paint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Grattis, og velkommen til forumet Eneste jeg ville forandret er senk og ny bakpotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320touring Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja, har senk og felger liggende, så står bakbotta høyt på ønskelista i år! men drømmen hadde jo vært rustfritt effektanlegg da, men det koster for en fattig student med kjerring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå