Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
får ikke sett bilder, hvor mange hull er det til skruene ? Og hvor breie er banene ?

36 hull til skruer, skal måle de, men senteret bygger ut en del, så disse banene er potensiellt veldig breie, om du bruker et annet senter.

Skrevet

menne.. jeg har 17 oz futura .. og de er 35 hulls.. hvorfor er disse 36 mon tro..

Skrevet
menne.. jeg har 17 oz futura .. og de er 35 hulls.. hvorfor er disse 36 mon tro..

Det er merkelig, sjekket mine oz mito også, de er 40.

Men er nok fordi det er italienere som har laget de.. de er drita fulle på jobb, hehe..

mito´ene mine er det dårligste settet av håndverk jeg har sett noensinne.. hadde de ikke vært så tøffe i design, så hadde jeg kastet de på dynga..

har noen her på forumet 1 godt eksempel på god kvalitet fra italia, så får de stående applaus fra meg=)

Skrevet

Fordi det ikke er OZ Futura, men derimot Speedline Mistral?

Skrevet

Åja, som sagt. Ser ikke bilder her. Og leste ikke i tråden.

Skrevet
Åja, som sagt. Ser ikke bilder her. Og leste ikke i tråden.

Å, beklager.. Jeg skal endre teksten! Det er som nevn her, speedline mistral felger. De er tøffe som fy, og billige!

Skrevet
Sånn ja, trodde du mente kvalitet som lette i forhold til bredde/størrelse og kvalitet av aluminiumen jeg..

Men interessant, skal ta og måle og sjekke det ut..!

Forlanger 20.000kr for dem, 8" ET11 og 9" ET24 og navåpning på 72,6.. Så bør funke på e28 det :)

Ligger salgstråd i signaturen min.

Bytte mot et sett i 18" BBS RC med polerte kanter?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...