oddeinarr Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg var i vennesla og henta meg en coupe til 10.000, så litt shabby ut, men virka grei i karosseri osv slik så bilen ut da jeg hentet den.. har vert litt treg med og lage tråd på dennne bilen, men har bilder fra da jeg hentet bilen og det lille jeg har gjort med den, så skal bli flinkere fremmover Ble deprimert av og se på den stygge orangsje stripene som var rulla over bilen, så tok en lakkboks og lakka resten sort også og satt på en m-tech fanger som gikk etter en liten tur i grøfta etter en vinter med utburna helårsdekker og islagt veg så gikk til innkjøp av org m3 fanger,bytta lykter,nytt panser, facelift grill, m3 innstegslister og monterte exenon i spredere Tar gjerne i mot råd, ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 da fikk jeg nettopp meld om at det ligger en pakke å venter på posten med m3 lister,øyelokk og dtm leppe så nå er det bare å vente til klokka 3 og rett hjem og montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 om det er noen som har en billig 6'er med girkasse og ledningsnett er det bare og hyle ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 da har jeg fått montert øyelokk,dtm leppa og m3 listene Neste blir vel M3 bakfanger, M3 sideskjørter, bakrutesenker og vinge planer etter det blir vel og pusse ned bilen og lakkere den ( noen som veit hva fargekoden på den mørke lilla "bmw fargen" er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Her var det lite respons gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Her var det lite respons gitt i går stoppa bimmern gitt, midt i vegen,blå obater og uten lappen , passa rimelig fint, så i dag blir det og bytte dynamo og reimer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 ser ut som et bra utgamgspunkt til å få deg en billig bra bil må bare jobbe litt for det.. men dette har stort potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 ser ut som et bra utgamgspunkt til å få deg en billig bra bil må bare jobbe litt for det.. men dette har stort potensiale takk takk venter på m3 speil nå, så mangler jeg bare sideskjørter og bakfanger så blir det lakkering skal ha den 110% strøken er også litt sugen på å ta turen over tysker grensa og hente en m3 og bygge om med snurre der i stede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 bør heller dra over til england.. der får du en m3 til 30 tusen og da får du en allrigth en autotrader.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 bør heller dra over til england.. der får du en m3 til 30 tusen og da får du en allrigth en autotrader.uk ok finner jo venstrestyrte der også, så er vel igrunn ett godt alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 like greit å kjøpe en høyrestyrt.. er ikke så mye forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 like greit å kjøpe en høyrestyrt.. er ikke så mye forskjell får ikke brukt dashen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 har ikke isen dash da de er jo like på m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 har ikke isen dash da de er jo like på m3 jojo men skal jeg gjøre noe sånt vil jeg ha over ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 har ikke isen dash da de er jo like på m3 jojo men skal jeg gjøre noe sånt vil jeg ha over ALT De er jo LIKE ! Bytt ut speedoen så er de identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå