steiney Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 BMW 5-serie kapsler ønskes kjøpt. Ha en E39 så gjerne orginal kapsler til den hvis det er mulig. De koster ca 800,- nye på koed, så jeg ønsker selvfølgelig ikke å betale så mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 har noen 15tommer kapsler, er vel kansje får e34 men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er det slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Noe alla de iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Har fire sånne i fin stand. Interessert? http://image.become.com/imageserver/s7/ ... 5i-735.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hei! Takk for tilbudene, men tror jeg heller prøver å få tak i orginale E39 kapsler. Evt noe nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Eller kjøpe billige vinterfelger? Mye bedre, og ligger mye billig ute både på bimmers og på finn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har nesten akkuratt lagt på nye nokian vinterdekk, så gidder ikke å legge dem over igjen....kanskje neste gang jeg skal kjøpe nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Går jo an og legge over dekkene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå