Nevstad Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Opp! trenger også termostaten som er på luftfilter huset.
Sonicx66 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 har komplett motor utenom bunpanne og oljesug i bunpanna. men d er en m50b25! anbefaler å bytte til 2.5liter når du først har ute motoren. skal få med alt du trenger for å bygge om i motor samt girkasse for 10 k! står i herøy område foresten!
Sonicx66 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 ja kar en kjøprer på den btw. mn om han ikke er interisert, kan eg sie ifra!
Nevstad Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 ja kar en kjøprer på den btw. mn om han ikke er interisert, kan eg sie ifra! ? Ja kan du gi meg en litt snillere pris kan jeg vurdere de.. trenger ikke kassa..
Sonicx66 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 kan si 8 da uten kasse om den ikke blir solgt av han som har sett på den
Nevstad Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 kan si 8 da uten kasse om den ikke blir solgt av han som har sett på den Litt info da? Mod, km stand osv..
Sonicx66 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 92 modell. km stand er eg ikke sikker på. men tror d er 300. kjørte bilen hjem for eit år siden, å da fekk eg sjekket motoren om den fungerte som den skulle. å d jore den. eneste som bør sjekkest er starteren.laget litt lyse rare lyder. tror den er utslitt. ellers fungerte den helt tipp topp motoren er komplett for uten om bunpanne og oljerøre som går fra oljepumpa til bunpanna. da den er vinklet i motsatt retning i forhold til uten 4x4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå