Gå til innhold

98mod E39 525TDS Touring "M-Tech på"

Pitstop
 Share

Anbefalte innlegg

Betyr ikke "litt div" alt da??? Hehe :D

Justerbart og felger skal på ja, men det blir til sommer'n....sitter Litt i tenkeboksen på hvilke felger jeg skal ha på den, men skal ihvertfall prøve å gå for Maks senk på denne :D

Det bruker i alle fall å ende med alt, ja :D Kjøpte selv en VW Transporter (T5) som bruksbil, og denne skulle ikke gjøres noe med. Denne har nå fått solfilm på alle ruter, litt oppgradert stereo, nye sommer- og vinterhjul, og til våren/sommeren kommer det nok på justerbart senkesett, Caravellefangere og nye lykter rundtom. Er så altfor lett å "ta av" selv om man kanskje ikke hadde tenkt det i utgangspunktet :D

Gleder meg virkelig til å se! :D Du får det jo til med alle dine biler, så denne blir nok ikke noe unntak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da er M-pakken, frontleppe og sorte griller kommet på, og lakkert trakkter til fronten..men ikke fått dem på enda :) Utrolig dårlige bilder...men men..det var dette jeg hadde tid til..hehe :)

Bilen er også blitt senkett etter disse bildene, så skal prøve å få tatt noen flere bilder etter hvert :)

cnqaorkfbiah8bq76ptn.jpg

f2w7ze3r5vkmbsmuw4pt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Lite som har skjedd med denne i det siste, da den ble påkjørt menst den stod parkert :(

Men nå har jeg fått brukt dør fra en 03mod og ny framskjerm, så da begynnte jeg å slipe å spakle litt i går :)

Blir vel tatt litt i røkk og napp denne, men nå skal jeg i første omgang få lakkert og montert ny dør og skjerm, for så å få den godkjennt senket og inn på etterkontroll EU :) Så er bakpotte handlet inn så den kommer vel på etter hvert :)

Blir nok litt updater i ny og ne på denne ettrhvert som jeg gjør ting, men dette blir nok litt langtidsprosjekt da dette blir bruksbilen i vinter :)

Noen bilder fra pussing :D

jylt1kgfs5qpz5dswe53.jpg

kspiluuuybtks9mxwawj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...