caaatooo Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Betyr ikke "litt div" alt da??? Hehe Justerbart og felger skal på ja, men det blir til sommer'n....sitter Litt i tenkeboksen på hvilke felger jeg skal ha på den, men skal ihvertfall prøve å gå for Maks senk på denne Det bruker i alle fall å ende med alt, ja Kjøpte selv en VW Transporter (T5) som bruksbil, og denne skulle ikke gjøres noe med. Denne har nå fått solfilm på alle ruter, litt oppgradert stereo, nye sommer- og vinterhjul, og til våren/sommeren kommer det nok på justerbart senkesett, Caravellefangere og nye lykter rundtom. Er så altfor lett å "ta av" selv om man kanskje ikke hadde tenkt det i utgangspunktet Gleder meg virkelig til å se! Du får det jo til med alle dine biler, så denne blir nok ikke noe unntak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Hehe..vanskelig å roe ned når enn først begynner ja...hjelper ikke hvilken bil det er Tøft med senka T5 med gromme hjul på Tja vi får se hvordan denne blir...litt eksperiment bil dette kommer til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Da er M-pakken, frontleppe og sorte griller kommet på, og lakkert trakkter til fronten..men ikke fått dem på enda Utrolig dårlige bilder...men men..det var dette jeg hadde tid til..hehe Bilen er også blitt senkett etter disse bildene, så skal prøve å få tatt noen flere bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Lite som har skjedd med denne i det siste, da den ble påkjørt menst den stod parkert Men nå har jeg fått brukt dør fra en 03mod og ny framskjerm, så da begynnte jeg å slipe å spakle litt i går Blir vel tatt litt i røkk og napp denne, men nå skal jeg i første omgang få lakkert og montert ny dør og skjerm, for så å få den godkjennt senket og inn på etterkontroll EU Så er bakpotte handlet inn så den kommer vel på etter hvert Blir nok litt updater i ny og ne på denne ettrhvert som jeg gjør ting, men dette blir nok litt langtidsprosjekt da dette blir bruksbilen i vinter Noen bilder fra pussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå