Mering90 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Enda en ny tråd til de som ikke fikk kjøpt fra forrige gang. Ta kontakt på PM dersom du ønsker å holde av en fanger til E36. Disse får jeg om ca. 2 uker. Pris: 1800 pluss 220kr i frakt for hele fangern. Kan også plukkes opp i Ålesundsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Enda en ny tråd til de som ikke fikk kjøpt fra forrige gang. Ta kontakt på PM dersom du ønsker å holde av en fanger til E36. Disse får jeg om ca. 2 uker. Pris: 1800 pluss 220kr i frakt for hele fangern. Kan også plukkes opp i Ålesundsområdet. Opp. Følger også med alt av griller og lister til fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Er dette originale m-tech (m3) fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Dette er da slike som alle andre nettbutikker selger til 2000kr. Akkurat samme passform og kvalitet. Mange fornøyde kjøpere allerede, som du kan lese under brukere med positiv tilbakemelding. De fleste selger den til 2000 eks. frakt, men vi kan si det slik at 2 laken er totalsummen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Disse er da på lager på tirsdag, og blir sendt ut asap til de som har bestilt. Pris er nå 1900 ink. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre84 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 har du eit bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har også en frontfanger til E46 M-Tech 2 liggende. Helt ny. Følger med alt av griller og lister. Passer serdan. Har grøftelys til E46 Mtech2 frontfanger. Sotede og klare. Disse er også nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå