BMWforalle Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Her en liten filmsnutt fra bilstevne på Rudskogen i 2001. Jeg var sammen med min sønn og vi fikk med oss mye herlig sladding og god motorlyd. Tiden går jamen fort gitt... Må redigere litt. Ny versjon følger. Her er ny versjon. Men NESTEN helt den samme. Her er litt mer fra Rudskogen 2001. Her er det ikke gjort så mye "fancy" med filmen, men kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 ja, har var'e itte mye til film å sjå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Den kommer, den kommer. Måtte bare fikse på en liten detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ny versjon er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Har ikke sett hele enda, men det ser lovende ut så langt! Det er noe helt spesielt med gamle treffbilder/filmer. Bra satt sammen forøvrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Se der ja...den gangen Gatebil handlet om bil og motor, og ikke fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 haha! dette var gøy og se. Dette var det første gatebiltreffet jeg var på=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 haha! dette var gøy og se. Dette var det første gatebiltreffet jeg var på=) Jeg også var der for første gang da, om det var første gang det ble arr NM i breisaldd, da BMWen fra Bergen vant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Det var første gang det var breisladdkonk=) husker den bmwn kjørte sykt. Har skjedd litt siden den gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Herlig film. Den gangen var jeg ikke fylt 11 år engang og ser jo at jeg gikk glipp av en hel del morro. Tatt litt av siden dette. Dødsfet sang på filmen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Se der ja...den gangen Gatebil handlet om bil og motor, og ikke fyll. Tja det var vel ikke helt alkoholfritt den gangen heller. Har artige minner fra det treffet Er vel blant de ytterst få som har fått penger tilbake på gatebil, de mente Abarth turbon min hadde for mye hk i forhold til understell. Sier vel igrunn det meste om understellet på den. Du har ikke mer film å legge ut ifra det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Morsom film. Er så rått da ruud var helten på gatebil, elsket den cosworthen, og for en lyd! Legendarisk den bilen. Er det helge vik vi ser med m3'n der.. standard s38 den gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Er litt andre tilstander nå kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Se der ja...den gangen Gatebil handlet om bil og motor, og ikke fyll. Tja det var vel ikke helt alkoholfritt den gangen heller. Har artige minner fra det treffet Er vel blant de ytterst få som har fått penger tilbake på gatebil, de mente Abarth turbon min hadde for mye hk i forhold til understell. Sier vel igrunn det meste om understellet på den. Du har ikke mer film å legge ut ifra det? Joda, jeg har vel en time med opptak omtrent. Mer eller mindre interessante opptak kanskje, men jeg kan jo lage en litt mer saklig filmsnutt med flere glimt hvis det har interesse. Driver litt med video på amatørnivå, så det er jo kjekt at noen gidder se på det jeg lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bare lag flere filmer. Det er bare gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå