conan Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Har kjøpt meg et objekt og surre med i vinter, så og si i bæreposer. Denne skulle jeg hatt litt tekn data/ koblingsjema og tegninger over. Noen som veit hvir jeg finner dette på nettet? Er mest på jakt etter koblingsjema over ledningsnett og motor. Takker for hjelp og svar Fikk med straksekser med 2 gassere osv, åssen andre motorer kan settes i denne tro? Og bruke org vidre bakover.
conan Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Leita litt på wikipedia, men fant ikke noe om den igrunn. Hva heter/typebetegnelsen på motor osv? Skulle være en 3 liter på 180 hk og 2 forgassere. Noen som veit hvor jeg finner facts osv på denne?
conan Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 prøv på 02Classic Rota rundt innpå der men ble dessverre ikke no klokere
2000Touring Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Hjelper med et innlegg - ganske sikker på at det er noen som kan hjelpe deg der...
Kure Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Har kjøpt meg et objekt og surre med i vinter, så og si i bæreposer. Denne skulle jeg hatt litt tekn data/ koblingsjema og tegninger over. Noen som veit hvir jeg finner dette på nettet? Er mest på jakt etter koblingsjema over ledningsnett og motor. Takker for hjelp og svar Fikk med straksekser med 2 gassere osv, åssen andre motorer kan settes i denne tro? Og bruke org vidre bakover. Ser ut som du har flere prosjekter stående..hehe
oddis Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Jøss... har du vært i Elverum å henta bil? Trodde Christian skulle ha M30 turbo i denne etterhvert.
conan Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Har kjøpt meg et objekt og surre med i vinter, så og si i bæreposer. Denne skulle jeg hatt litt tekn data/ koblingsjema og tegninger over. Noen som veit hvir jeg finner dette på nettet? Er mest på jakt etter koblingsjema over ledningsnett og motor. Takker for hjelp og svar Fikk med straksekser med 2 gassere osv, åssen andre motorer kan settes i denne tro? Og bruke org vidre bakover. Ser ut som du har flere prosjekter stående..hehe Hehe, nei de andre vraka er gamle jordebiler som venter på frakt til huggern. Kun den bmwn som er prosjekt. Og takke meg til det Har funni ut at det er m30 motor som hører til den. Har lyst og skremme den opp noen hk, åssen fungerer det og sette inn en m50b25 i den tro?
conan Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Jøss... har du vært i Elverum å henta bil? Trodde Christian skulle ha M30 turbo i denne etterhvert. Heisann Nei den er ikke henta i elverum, men i elvestad
conan Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 prøv på 02Classic Da er jeg innmeldt der så gjenstår det bare og se om noen kan hjelpe meg der
conan Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Da er prosjektet til salgs, har rett og slett ikke tid til dette lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå