kossmaster Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 har til tider litt problemer med starteren på min e34. den kutter til tider når bilen skal starte etter 1-2 sec får alltid start etter et par forsøk men da problemet kommer mer og mer spør jeg. er ikke alltid dette skjer. takker for svar
aottesen Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Billig å finne brukt på www.finndel.no, og tar en liten time å bytte Gjorde underverker på min i allefall! En annen ting som kan gjøre underverker for mye rart, kan være å sjekke jordkabelen fra batteriet. Jeg skiftet på min ettersom den var morken tvers gjennom isolasjonen hele veien fra batteri til blokk.
kossmaster Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 så litt på jordkabelen og den så ikke ut til og være i topp stand, små rifter osv så holder en liten knapp på denne inntil videre. skal få byttet denne i morgen. kan ikke dette også skylles batteriet siden dette kom når vi ser på kaldere vær, da bil cd spilleren har begyndt og kutte ( slå seg av og på ) når volumet blir får høyt. har ikke noe og si om bilen er på eller av på dette.
kossmaster Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 det viste seg at bytte av jordnings kabel var løsningen. takker for tipset
Joakim2104 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 hvordan bytter man starter? har samma problem
kossmaster Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 vis du har samme problem prøv først og bytt kabelen fra minus polen på batterie og ned til karoserie og kabelen fra karoserie og til blocka. dette fikset flere problemer på min, og er gjort på 10-15 min du får kabler billig på biltema
aottesen Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Flott at det ordnet seg Ganske mye strøm som skal gjennom den kabelen, så greit at minst mulig forlater gjennom dårlig isolasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå