Gå til innhold

min e39 523ia touring, vårplanlegging/skruing :)

Anbefalte innlegg

hei, har fått investert i en e39 sexy machine, :D etter at jeg fikk kjøre 520`n til en kamerat da var det gjort, har nå blitt helt bmw frelst, bilen jeg fikk tak på er da en 98mod. 523ia touring, cosmos svart, (veldig happy jeg fikk tak i en svart e39) :) motor og driv er i tipp topp stand, den er chippet og har K/N innsats filter, den har rullet 252k, det som allerede var gjort med den var følgende: M5 frontfanger, M5 speil (el. innfellbare), M3 luftutslipp på framskjermer, bakluke spoiler, annet enderør, og 8*18 felger..... de "rette" tingene i mine øyne, ellers org. liker dem best uten for mye styling, den har svart skinn, regnsensor, ryggesensor, multi funsjons ratt, el. innfellbare speil, el. glasstakluke, og alt det andre utstyret som er standard seff.. :) den siste tiden har jeg gjort følgende.. montert polert fjærtårnstag, skvettlapper bak (foran var allerede montert), AC shnitcer pedalsett, svarte nyrer, og div. merker, det neste på lista er senk.... =P~ har bestillt KW inox line V1, og gleder meg vilt til jeg får det, legger ved noen bilder av bilen, flere og oppdaterte bilder kommer.... setter pris på kommentarer.

Mvh. Kent. Edit: er el. avblendbart inner speil og avtagbart hengerfest på den også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått ordnet noen litt nyere og bedre bilder.. :)

her er interiøret, helt og pent svart skinn, setene skal behandles etterhvert.

DSCN0220.jpg

her syns AC shnitzer pedalsettet jeg monterte, multifunksjonsratt er kjekt.

DSCN0224.jpg

noe rutepynt må til. :)

DSCN0221.jpg

her er da staget jeg monterte for ikke lenge siden.

DSCN0228.jpg

monterte svart grill forrige uke, syns det ble penere, og bilen er jo org. shadowline, da passer det greit liksom. :) synes på bildet hvorfor fangeren skal lakkes opp igjen også.

DSCN0230.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gratulerer med E39 touring! :D

Høres ut som en flott bil, men fikk dessverre ikke se bildene du har lagt ut.

takk takk, :) er hyggelig med kommentarer, :D er veldig fornøyd med vogna... ang. bilder, så tror jeg det er no problemer her, for er mange bilder jeg ikke får sett her på forumet om dagen å, de siste bildene fikk jeg ikke lastet opp engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg en grompakke i posten idag, :D KW inox line V1, var litt spent på hvilken patent det var til justeringen på høyden bak, var en ganske fin patent igrunn, fjærskåla under fjæra er justerbar.... :) rimelig fornøyd nå kan man si, :D begynte monteringen istad så smått, skal ordne noen bilder etterhvert, noen som har no positiv/negativ erfaring med KW justerbart på e39 touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...