523i powerman. Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 hei, har fått investert i en e39 sexy machine, etter at jeg fikk kjøre 520`n til en kamerat da var det gjort, har nå blitt helt bmw frelst, bilen jeg fikk tak på er da en 98mod. 523ia touring, cosmos svart, (veldig happy jeg fikk tak i en svart e39) motor og driv er i tipp topp stand, den er chippet og har K/N innsats filter, den har rullet 252k, det som allerede var gjort med den var følgende: M5 frontfanger, M5 speil (el. innfellbare), M3 luftutslipp på framskjermer, bakluke spoiler, annet enderør, og 8*18 felger..... de "rette" tingene i mine øyne, ellers org. liker dem best uten for mye styling, den har svart skinn, regnsensor, ryggesensor, multi funsjons ratt, el. innfellbare speil, el. glasstakluke, og alt det andre utstyret som er standard seff.. den siste tiden har jeg gjort følgende.. montert polert fjærtårnstag, skvettlapper bak (foran var allerede montert), AC shnitcer pedalsett, svarte nyrer, og div. merker, det neste på lista er senk.... har bestillt KW inox line V1, og gleder meg vilt til jeg får det, legger ved noen bilder av bilen, flere og oppdaterte bilder kommer.... setter pris på kommentarer. Mvh. Kent. Edit: er el. avblendbart inner speil og avtagbart hengerfest på den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Høres ikke dumt ut det her, gleder meg til bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 her er et par bilder foreløbig... sånn den var når jeg henta den. (minus skvettlapper bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 det som er planen med den iløpet av høsten/vinter`n er og skifte ut bakluka, lakkere opp begge fangera, få på karbon leppe foran, montere en grom multimedia spiller, få på hullborrede/slissede skiver, og lakkere caliperne gullfarga.... bilder kommer fortløpende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 la nettop inn bestilling på GS nå, GS performance hullborrede/slissede skiver, gullfarga caliper lakk, og et par GS merker.. og som sagt tidligere.. flere bilder kommer, ha en god søndags kveld bimmer fans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 da har jeg fått ordnet noen litt nyere og bedre bilder.. her er interiøret, helt og pent svart skinn, setene skal behandles etterhvert. her syns AC shnitzer pedalsettet jeg monterte, multifunksjonsratt er kjekt. noe rutepynt må til. her er da staget jeg monterte for ikke lenge siden. monterte svart grill forrige uke, syns det ble penere, og bilen er jo org. shadowline, da passer det greit liksom. synes på bildet hvorfor fangeren skal lakkes opp igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 da fikk jeg endelig skiftet toppdekselpakningen å, godt å slippe oljesøl, det gikk greit å skifte den, men var noget mer jobb en på en gammal volvo 240 ja.. fikk bremseskivene fra GS her om dagen å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Gratulerer med E39 touring! Høres ut som en flott bil, men fikk dessverre ikke se bildene du har lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Gratulerer med E39 touring! Høres ut som en flott bil, men fikk dessverre ikke se bildene du har lagt ut. takk takk, er hyggelig med kommentarer, er veldig fornøyd med vogna... ang. bilder, så tror jeg det er no problemer her, for er mange bilder jeg ikke får sett her på forumet om dagen å, de siste bildene fikk jeg ikke lastet opp engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 da fikk jeg en grompakke i posten idag, KW inox line V1, var litt spent på hvilken patent det var til justeringen på høyden bak, var en ganske fin patent igrunn, fjærskåla under fjæra er justerbar.... rimelig fornøyd nå kan man si, begynte monteringen istad så smått, skal ordne noen bilder etterhvert, noen som har no positiv/negativ erfaring med KW justerbart på e39 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 da er senkinga på, å jeg er knallfornøyd, ble kanon å kjøre, å utseende ble løftet mange hakk nå som bilen flyr lavt... var relativt greit å montere, men var noe mer jobb bak.. bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 god kveld.. sliter veldig med å få lgt ut bilder her nå, er det bare jeg som har dette problemet, eller er det flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 god kveld, da fikk jeg lagt ut noen bilder, via photobucket.. bilder av bilen med coilovers kommer, har bare ikke fått lastet opp enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 bestilte et par småting fra GS igår, låsepinner med bmw logo, karbon emblem til ratt, ac shnitzer metall emblem, digger sånne smådetaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 fikk endelig knipsa noen bilder av den med kw coilovers montert, den er veldig møkkete da jeg var nødt til å bruke den idag. satt på et ac shnitzer merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå