J-Hols Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Alarmen på min 328i, har begynt å gå av tilfeldig av seg selv i det siste. Har prøvd og låse med både nøkelen i førerdøra og trykke to ganger på nøkkelen, uten hell. Så tror ikke det skyldes vind og gyngefunksjonen. Selv om det er regn og vind når den går av. Noen som har en formening om hva det kan være? Evt. hvordan jeg kan koble ut alarmen?
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Har lest dette før:p prøv dette du viewtopic.php?f=1&t=48129&start=0
J-Hols Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg har også lest den, men virker ikke som om den plastdingsen er spesielt slitt i forhold til de som er bilde av der. Og kupelyset slår seg ikke på når jeg presser dørene utover.
J-Hols Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Fikk en bekjent til å feilsøke, og da kom det fram at alarmen var gått 30 ganger på bakluken. Så er nok her feilen ligger. Noen som har en ide på hva det kan være? I går ville heller ikke instrumentlysa, knappene og skiltlysene bak slå seg av selv om jeg slo lysbryteren på null. De går kun av når jeg låser bilen. Så nå står den enten med lys på evt. en alarm som går av ofte. Hadde vært svært takknemlig om noen viste råd!
J-Hols Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Ser at slitte ledninger i overgangen fra bagasjeluka til karroseriet kan føre til slike problemer. Noen som har vært borti det?
Bmwrob Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Slitte ledninger er som regel alltid et problem.. Er sikkert brudd ett eller annet sted, eller noe som utløser at noe er åpent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå