Gå til innhold

solgt

Share

Anbefalte innlegg

har da en 320i jeg tenkte å selge om jeg får en grei pris.

85mod, har skilta liggendes, er eu til november om jeg husker rett.

sitter på senkesett, har tuv papira i bilen men det er ikke godkjent i vognkort.

sorte de lykter (nye) mtech 1 ratt, helt ok interiør, standard slitasje på sjåførstolen, sitter i mtech girkule, men den skal jeg ha selv. cdspiller følger ikke med.

DSC00199.jpg

DSC00198.jpg

DSC00197.jpg

DSC00196.jpg

DSC00195-1.jpg

DSC00194-1.jpg

DSC00193-1.jpg

DSC00192-1.jpg

DSC00191-1.jpg

DSC00190-1.jpg

DSC00188-1.jpg

DSC00187-1.jpg

DSC00186-1.jpg

DSC00185-2.jpg

starter og går og funker greit, står på mim felger med bra piggdekk, har ikke sommerhjul, men skal vell klare å finne noe 14" elns om nødvendig.

er scorpion eksos på den, bak ivaffall, vet ikke hvor langt det går.

av feil\mangler jeg kommer på så er det knekt vifte på viskoeskoplinga, så må ha ny, noe div skavanker som man stort sett ser på bildene, helt ok for rust, men begynner jo seff å bli noe da er jo ikke ny bil.

gjerne send sms til 47341773 evnt pm eller svar her om det er noe :)

befinner seg i østfold.

ang pris så er jeg ikke helt 100% sikker :P så får se hva folk er int i å gi for noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke salg idag, han var ute etter bil uten rust, men det er jo ikke lett å finne, ikke at det er mye på denne her, men er da noe smått. verste er vell at det bør vurderes å bytte bakre del av kanalene rundt jekkfestene, ellers stort sett bare småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Bytte i bmw e36? 316i. Ingen skyldig årsavgift ikke eu ok, den gikk ut nå i august.

Fin stand blir brukt dagelig. Har en hel bil i deler du kan få med. Er litt rust men ikke mye starter og går gått 210000. Send pm. Det er en sort sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...