4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 - Ronja Rövardotter Litt fabrikkfakta om bilen: Motor: 4990cc N/A SOHC V12. Girkasse: Adaptiv Automat, 4-speed. Krefter: 340 BHP @ 5800 RPM (chippet) Moment: 500 Nm @ 2-3.5k RPM (Maks 560 @ 5k). Forbruk: 11.3-12.50 langkjøring, 20.00++ bykjøring (l/100km) Modell: 1994 (bygd Okt. 1993, først.reg 1995 (BMW-eid)) Hjuldrift: Open diff RWD Skiltnummer: Lenger en ditt! Farge: Diamantschwartz m/ schwartz leder og velour. Lengde: 4,78 meter Bredde: 1,85 meter Bakkeklaring: 11cm Bagasjeplass: 320 liter Vekt: ~1790 kg (Ekstra)utstyr: - EDC-dempere (elektroniske, S og K)- Orginale AC Schnitzer 2-piece 17" (15k stk!) med- Dekk bredere enn månen (255 og 275/40/17)- Airbag på begge sider- Hi-Fi stereo (12 høyttalere)- Kassettholder- Cruisekontroll- Orginal alarm- Innebygd telefon (med skikkelig telefonrør!)- Comfort-seter (u. mem.)- Takluke- Elektriske vinduer- Elektrisk solskjerm i bakrute ..og som alle vet, CIA er bedre enn CSI I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it... It will take your breath away!!!- David E. Davis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 - Sommer <3 - The beating heart! (M70B50) - All aboard! - Rett etter utvendig detailing. - På skogtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Kjøpte meg et bilkamera til roadtripen i sommer, filmet en snartur til Strømstad: Kan man ikke embedde videoer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bilder fra ombyggingen: Lite stemningsbilde fra gårdsplassen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Dro med FinalGear-forumet på Ringmeet i sommer: Liten smakebit: Video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bilder fra ombyggingen: Hva i HELVETE er dette for noe??.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Håndgass. Rullestol stopper ikke meg fra å kjøre drømmebilen Kabelsalaten du ser der er for knappene på den, de er koblet opp og skjult nå. EDIT: Håndgass og brems. Brems fra meg, gass mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Å faen... beklager for måten jeg skreiv det på Jeg klarte ikke se hva knappene var for noe på mini-pcen jeg har på jobb Så for meg noe heftig jalla opplegg jeg nå... Men nå som det er klara opp så var det en meget pen bil du har anskaffa deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hehe, regnet med det lå en misforståelse der ja. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Meget flott bil, og jeg blir glad når jeg ser sånn som dette. Samme som en i klubben, har en 650i og sitter i rullestol, nå har han bygget seg en ren e36 M3 banebil også. Synes det er så sykt respekt at dere gjør alt for å få levd ut guttedrømmene selv om det krever sitt. Er jo også litt mer stil å parkere denne på handicap parkering enn en caravelle Får vel bruke uttrykket "tar av meg hatten" for sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Pen bil du har skaffet deg, skjønner godt at dette er drømmebilen! Enig med han over her, dette syns jeg er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Takk! Har ikke bare en, men TO drømmebiler. Ref. gårdsplassbildet. Får helt klart noen rare blikk når man parkerer på handicapparkeringen med disse ja. Har faktisk opplevd å bli truet med bot fordi en rullestolbruker tydeligvis ikke kan kjøre 850. ..neste på listen er en vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Utvilsomt en drømmebil dette ja. Så ut som at du hadde fått et veldig godt utstyrt eksemplar også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Den har det meste av utstyr ja, den har vel alt untatt 4-hjuls sving og elektrisk rattjustering. Hadde den på 'Inspection II' hos Bavaria i Oslo i sommer, fikk tilbakemelding fra sjefen sjøl at dette var en av de mest strøkne eksemplarene han hadde sett.. Og han kjører en strøken CSi selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Tim som så på den altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå