Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

223569_10150162181116082_529631081_7207720_5033909_n.jpg

- Ronja Rövardotter

Litt fabrikkfakta om bilen:

Motor: 4990cc N/A SOHC V12.

Girkasse: Adaptiv Automat, 4-speed.

Krefter: 340 BHP @ 5800 RPM (chippet)

Moment: 500 Nm @ 2-3.5k RPM (Maks 560 @ 5k).

Forbruk: 11.3-12.50 langkjøring, 20.00++ bykjøring (l/100km)

Modell: 1994 (bygd Okt. 1993, først.reg 1995 (BMW-eid))

Hjuldrift: Open diff RWD

Skiltnummer: Lenger en ditt!

Farge: Diamantschwartz m/ schwartz leder og velour.

Lengde: 4,78 meter

Bredde: 1,85 meter

Bakkeklaring: 11cm

Bagasjeplass: 320 liter

Vekt: ~1790 kg

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=438426

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=438427

(Ekstra)utstyr:

• - EDC-dempere (elektroniske, S og K)
    - Orginale AC Schnitzer 2-piece 17" (15k stk!) med
    - Dekk bredere enn månen (255 og 275/40/17)
    - Airbag på begge sider
    - Hi-Fi stereo (12 høyttalere)
    - Kassettholder
    - Cruisekontroll
    - Orginal alarm
    - Innebygd telefon (med skikkelig telefonrør!)
    - Comfort-seter (u. mem.)
    - Takluke
    - Elektriske vinduer
    - Elektrisk solskjerm i bakrute

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=438422

..og som alle vet, CIA er bedre enn CSI ;)

I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it... It will take your breath away!!!
- David E. Davis
Skrevet

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=444129

- Sommer <3

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=444346

- The beating heart! (M70B50)

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=450409

- All aboard!

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=450407

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=450406

- Rett etter utvendig detailing.

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=440344

- På skogtur

Skrevet

Kjøpte meg et bilkamera til roadtripen i sommer, filmet en snartur til Strømstad:

Kan man ikke embedde videoer her?

Skrevet

Håndgass. Rullestol stopper ikke meg fra å kjøre drømmebilen ;)

Kabelsalaten du ser der er for knappene på den, de er koblet opp og skjult nå.

EDIT: Håndgass og brems. Brems fra meg, gass mot meg.

Skrevet

Å faen... beklager for måten jeg skreiv det på :P Jeg klarte ikke se hva knappene var for noe på mini-pcen jeg har på jobb :P

Så for meg noe heftig jalla opplegg jeg nå... Men nå som det er klara opp så var det en meget pen bil du har anskaffa deg ;)

Skrevet

Meget flott bil, og jeg blir glad når jeg ser sånn som dette. Samme som en i klubben, har en 650i og sitter i rullestol, nå har han bygget seg en ren e36 M3 banebil også. Synes det er så sykt respekt at dere gjør alt for å få levd ut guttedrømmene selv om det krever sitt. Er jo også litt mer stil å parkere denne på handicap parkering enn en caravelle :D Får vel bruke uttrykket "tar av meg hatten" for sånn her :)

Skrevet

Takk! Har ikke bare en, men TO drømmebiler. Ref. gårdsplassbildet. Får helt klart noen rare blikk når man parkerer på handicapparkeringen med disse ja. Har faktisk opplevd å bli truet med bot fordi en rullestolbruker tydeligvis ikke kan kjøre 850.

..neste på listen er en vinterbil :P

Skrevet

Den har det meste av utstyr ja, den har vel alt untatt 4-hjuls sving og elektrisk rattjustering. Hadde den på 'Inspection II' hos Bavaria i Oslo i sommer, fikk tilbakemelding fra sjefen sjøl at dette var en av de mest strøkne eksemplarene han hadde sett.. Og han kjører en strøken CSi selv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...