R.E.H Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 har en 01 e46 touring med org xenon. når jeg justerer lysene, virker alt bra i kanskje en måned av gangen, så plutselig lyser de helt i busketoppene, eller 2 meter foran bilen. følerne på bærearmene ser fine ut, og ledningene er hel. lyktene er like mye feil på begge sidene hvær gang.. noen som har vært borti noe liknende? er det følerne på bærearmene som lurer meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg ville nok sjekket festet på bærearmen. Sitter vel på høyre arm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Festene er slik dem skal være, utseendemessig.. Har jo en føler foran og bak.. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Du burde ta en diagnose for å sjekke om følerne er i orden. Har vært borti tilfeller der ledningen til følerne kan ha periodisk kortslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldiss Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Nån som vet hvor man får kjøpt en slik føler? min er gåen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå