rel0ad Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 http://i60.photobucket.com/albums/h40/r ... 6375_n.jpg Som dere ser på bilde så mangler jeg to " stenger " på nyrene, hvordan bestiller jeg ny? vet ikke hvor fanger er kjøpt eller noe
rel0ad Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 ja, det er sikkert ett bra tips, men så ringer jeg, hei, har du nyrer til en bmw e36 front? aner ikke hva den heter eller noe. finnes det noen nummer\typebetegnelse som står på plasten en plass?
oddeinarr Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 ja, det er sikkert ett bra tips, men så ringer jeg, hei, har du nyrer til en bmw e36 front? aner ikke hva den heter eller noe.finnes det noen nummer\typebetegnelse som står på plasten en plass? om jeg ikke tar helt feil så skal det stå ett nr i fangeren, har alderig vert borti den fangeren du har, men ville vert rart om det ikke sto noe men selger de den ikke på streetdesign ? da kan du oppgi navn på fangeren så finner de det sikkert ut for deg
rel0ad Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 ligger desverre ikke på streetdesign, får plukke ned fanger og se.
hao Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 ligger desverre ikke på streetdesign, får plukke ned fanger og se. Kan du ikke bare ta ut en nyre å se etter et nr/navn da?
rel0ad Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Jo, vist det er nr å navn på den så gjør jeg selvfølgelig det:) takk for tipset
Tronstad Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 ser fryktelig ut som noe automote har bygd en gang i tiden ? veldig typisk med de schmidt felgene og farge valgene / inndeling, kunne vel kanskje hørt med gutta der om de visste
rel0ad Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 nja, er vertfall ens om jobbet der som bygde den, ikke offisielt automote som jeg har forstått, men skal sjekke om det er noen nummer jeg på nyrene, vist ikke får jeg ringe de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå