24vbmw Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 hei:) jeg har mange deler til BMW 520i 24v E34 karosseriet liggenes så kunde gått tenkte meg å selge litt unda, det er lyst inntriør, dører men dem er noe bulkete, ruter til si dører bak, baggarsjeluke å mange diverse deler, har egentlig en hel bil som jeg kunde tenkt meg å selge i deler. bare å spøre vis noen deler er inntrisert, kan kanskje hjelpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Rustfrie jekkfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 akk det veit jeg ikke for å være ærlig, men jeg kan skjekke i helga, tenkte du på kanalene da elleR? men jeg kan gi deg et anna tips, 4-6 lag med polyhester å dukk å tektil av den feite typen oppå der, bedre kommer aldri dem til å bli, plata har aldri vært hardere eller sterkere, av egenerfaring, vis du former det etter det som er der nå så er det ikke noe stress, men husk at du må slipe av allt som heter lakk å div før du støper noe på å rundt, allt detta får du for en billig penge på biltema:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 hehe, blir nok ikke aktuelt med noe annet enn å bytte stål. Har nye stålbiter til bakre del av kanaler, men skal man ha jekkfestene fremme må man nesten kjøpe halve bilen om man skal ha det nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Å ja sånn ja he he nei er kanskje best å gjøre det onkelig når en først driver på bmw he he men hadde en gammel opel som jeg gjorde det på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Bilder av bilen? Er det sedan eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Sedan, nei har ikke det men kan legga ut i helga, den er sølvgrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Det er ikke rust i dørane på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Baklykter? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Alle 4? 1000 spenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24vbmw Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 bilen blir vraka til uka, så haster om det er noen som skal ha noen deler:) hehe:P for det er nå en får penger for vraket:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå