Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar. Det er vel mykje arbeid det då, eller er det ikkje vanskelig? Pluss at eg får ikkje utnytta funksjonen uansett pga heldekkande stålplate.

Skrevet

litt stress, og ja til det siste.

Men det er jo noen fordeler med nedleggbare seter med stålvegg bak.

F.eks. hvis du har skinnseter eller er nazi på drit i bilen, så er det bedre å legge dekk, last og kattebur på baksiden av setene som er lagt ned :D Gjelder bare å vri ting i riktig retning, så finner du alltid noen fordeler.

Stresset med å finne det samme selv. Fant kun ett benk+rygg som ikke var nedleggbar, og det var i sort skinn på ebay til rundt 2500,- Men det kan jeg ikke ta meg råd til nå. Dessuten har jeg skinnstoler fremme, så passasjerne baki er ikke høyest på listen over prioriteringer. :D

Skrevet

Du kan no berre kjøpe bakseter når du kan prioritere det. Er ikkje noke stress det,hehe. Eg vurderer eit rødt skinninteriør med delt bakseterygg. Så er spent på ka som må gjerast for å bygge om. Gidd ikkje kjøpe om det er masse arbeid å bygge om festene :?

Skrevet

Tror det ble litt kapp og sveis om jeg husker riktig. Så jeg gidder ikke å gjøre det samme selv. Hehe.

Men hvis du vet om en donor/delebil, så er det jo bare til å ta kryssmålinger, kappe det ut og feste det i din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...