Gå til innhold

bmw 735 1988 norsk selges billig


 Share

Anbefalte innlegg

jeg er litt for glad i biler og hente denne i vinter med noen planer. men når man har over 20 biler så må man prioritere litt. og jeg ser at tida ikke strekker til med denna bilen. så jeg kaster ballen videre og håper den kan få et godt hjem hos en annen bmw elsker.

bilen er en 1987eller88 (husker ikke) 735ia den har 299.km på tellern. motor har ikke en eneste antydning til ventil tikk, den starter på 2 turn og kassa og alt funker helt som det skal. alt på bilen virker av el osv. men ett el.vindu så går motor men ruta står stille. bilen er fult kjørbar og bremsa funker og alt det der. grått skinn interiør , har emblemene og tanklokket ( ikke på på bilder)

bilen er pen og hel. kun et par bobler et par steder. jeg forventer å få igjen det jeg gav for den. 16000kr. kan selge med 18" chrome 3 delte dyre felger . erllers følger de bmw felga med bilen er jo feite de og ;) ring så blir vi enige om noe. har også masse andre biler som skal selges. vw mk.1gti i,mb 280se og 450sel v8, 2stk.audi v8, 99 renault megan, + div amcars.

ring skrotnissen 92203224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...