jojr Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Først begynte bilen å fuske og gikk tom for bensin på motorveien, kom meg så vidt inn til bensinstasjon før den ikke gikk mer. (bensinmåler viste 15 liter) Fylte bensin og bilen startet og gikk rent, kjørte 15 km så begynte den litt av og på før den stoppet helt. Startet først ikke i det hele tatt men så etter en stundt tente den og gikk noen sekunder på tomgang før den stoppet igjen. Kan det være bensinpumpa? litt usikker på hvor den sitter på denne bilen. Kan det være at besinpumpa fikk en siste knekk når bilen gikk tom for bensin? Er det andre forslag til hva det kan være?? Man skal vel høre bensinpumpa surre når man skrur på tenningen, vil bilen kunne starte som forklart over her bare ved å suge bensin Bilen er en E39 Touring M52B20 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Lenge siden bensinfilteret har blitt bytta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Det er det nok, sitter det under på høyre side av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Fikk tak i en brukt bensinpumpe, byttet den (langs E18 ikke ideelt) å da startet bilen med en gang. Så håper at den ikke bare startet fordi den hadde stått rolig siden i går. Politiet hadde åpnet bilen for å finne telefonnummeret til meg i går. Synes det er litt rart at de reiser igjen fra bilen ulåst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hvorfor åpnet politiet bilen??? Er det ikke skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 jo det er skilter på den, men klokken var 23 på kvelden og kjæresten min som bilen står på hadde lagt seg å svarte ikke på telefonen. Så når de ringte meg var det for å spørre når jeg kom til å fjerne den siden den stod på E18 utenfor tønsberg. Men som jeg sa til politiet,jeg ringte ikke for å si fra om at den stod der pga to politipatruljer kjørte forbi meg på påkjøringsrampen uten å stoppe. Så de gikk senere inn i bilen for å finne telefonnummeret til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå