Gå til innhold

Hvilke felger anbefales e39 m. originalt M-sport understell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går og funderer på å med tiden oppgradere til større felger på 520'n min som for tiden har 15" felger. Hadde ikke vært feil med noe større sånn rundt 18-19". Det jeg lurer på er hvor stort jeg kan gå før det evnt. begynner å subbe i innerskjermer osv. Vil jo også finne noe som gjør at bilen får et noelunde bra stuk, altså at den ikke ser ut som en Volvo XC70 e.l. :P

Skrevet

18-19" er bra på E39, går ann å sette på 20" men det er drøyt. Jeg kjører med 19" felger 8,5" fremme og 9,5" brede bak. 235/265 dekk. Se på linken min å bla ned over så kan du se det :)

Skrevet

Hadde jeg hatt cashitos på hånden så hadde jeg vært på dørstokken din for lenge siden! =P~

Har siklet etter de felgene der en stund ja!

18-19" er bra på E39, går ann å sette på 20" men det er drøyt. Jeg kjører med 19" felger 8,5" fremme og 9,5" brede bak. 235/265 dekk. Se på linken min å bla ned over så kan du se det :)

Kunne gjerne tenkt meg noen 19-tommere ja! Hvor mye senker M-sport i forhold til originaldempere forresten? Parkerte ved siden av en med standard originaldempere utenfor butikken her i går og kunne se at det var en ganske synlig høydeforskjell når du så på speilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...