kenna9k Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Har bygd om en e34 520 til 535! hadde komplett delebil, på 535 sitter det en boks som dere ser på bildet her, med et relle inni, er dette til spredere eller noe? får det har jeg ikke på 520, og den boksen er da ikke på det chassi.. har det noe og si? Uploaded with ImageShack.us
SweetBMW Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 etter det jeg kan finne så er det relay box wiring, noe greier. kan væra til lysa som du nevner ja.
TheEspenK Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hei kenna9k. Har ingen anelse om hva boksen er men låner tråden for å spørre deg. Har du godkjent motorbytte, var det mye pes? Lurer på det samme i min gamle e34 og jeg regner med godkjenningen gikk greit med donorbil. Jeg tenkte bare bruke karros til min gamle og forstilling/bakstilling fra ev donorbil
kenna9k Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 jeg har ikke godkjent bilen nei.. bmw nekter og hjelpe meg så de kan dra til helvette.. men skal alltids få den godkjent ettervært : ) biltilsynet var det lett og få godkjent av osv.. men bmw vil ikke gå god for dela
kje Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hadde den boksen i min 525ia delebil også, men ikke i den bilen motoren ble dyttet nedi. Vet ikke hva den er til, men jeg har ikke savnet noe, alt virker med andre ord
kenna9k Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Hadde den boksen i min 525ia delebil også, men ikke i den bilen motoren ble dyttet nedi. Vet ikke hva den er til, men jeg har ikke savnet noe, alt virker med andre ord konge : D
TheEspenK Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 biltilsynet var det lett og få godkjent av osv.. men bmw vil ikke gå god for dela Spør om GS kan hjelpe deg med hvilke deler som er forskjelige utfra delekatalogen. Kan du dok fra et aut verksted at bilen har deler tilsvarende 535, de jevnfører med evt godkjent beskrivelse du skaffer på eks bemseskive-diam osv, skal det godkjennes. Kan du dok dette vil et enkelt argument fra deg være at bilen er typegodkjent som modellen du har bygget om til Etter det tømmer du søpla di i bakgården til BMW-verkstedet du spurte om hjelp
kenna9k Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2011 biltilsynet var det lett og få godkjent av osv.. men bmw vil ikke gå god for dela Spør om GS kan hjelpe deg med hvilke deler som er forskjelige utfra delekatalogen. Kan du dok fra et aut verksted at bilen har deler tilsvarende 535, de jevnfører med evt godkjent beskrivelse du skaffer på eks bemseskive-diam osv, skal det godkjennes. Kan du dok dette vil et enkelt argument fra deg være at bilen er typegodkjent som modellen du har bygget om til Etter det tømmer du søpla di i bakgården til BMW-verkstedet du spurte om hjelp takk for tipset : )
TheEspenK Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg tenkte prøve den veien.................... Tenkte ta en tur på BT i løpet av uka, greit å byne der å høre så sier jeg i fra hva de svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå