SAF Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Noen med noe forslag til hva jeg kan gjøre i bagasjerommet på en E46 sedan? Lyst til og støpe eller kjøpe kasse og sette inn, driver og bygger opp bil for utstilling igjen.. Men det er så trangt baki der... Noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Her er hvertfall ett forslag til hvordan det kan se ut i en E46 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Oii! Hvem har bygd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Han dær ----> www.nautiluz.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Du som har bygd ja! Du har ikke noen flere bilder ifra bygginga der? Kunne tenkt meg noe sånt! Hvor mange liter er kassa på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ikke noe flere bilder enn hva som ligger på hjemmesiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Finnes ganske mange tråder om dette tema. Hvis du søker litt her på bimmers, så finner du nok mange gode forslag å vurdere. Er mye å se på hos nautiluz sin hjemmeside, mye bra inspirasjon og pene bygg. Men husk nå på at Nautiluz kun bygger "perfeksjonist-bygg" da, er vanskelig å få det så stilrent. Er funksjonaliteten som har noe å si på lyden, ikke finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Stemmer Får prøve og bygge noe lignende det forslaget lengre opp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Vist jeg bygger som det forslaget lengre opp her, med dette elementet: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Vil det spille noe bra da? Holder det med bare en 10"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Er det 10 eller 12" som er brukt i det anlegget på bilde lengre opp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Vist jeg bygger som det forslaget lengre opp her, med dette elementet: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736Vil det spille noe bra da? Holder det med bare en 10"? Med tanke på at fleste hjemme sub er 12" så "holder" nok 10".... Svarte deg jo på mailen at det var 12" som var på bilde over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg vil si bygg så stort du føler du har plass til. Jo større element, jo mer bass. Samme gjelder kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Okei, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå